miercuri, 4 decembrie 2013

Barbatul ideal

Ma vedeam ascunsa intr-un colt cu gesturi adanc studiate si o privire rece ca moartea.
Cand privirea mi s-ar fi intors si l-ar fi fixat in mii de pioneze pe perete,el mi s-ar fi aratat mai clar decat cerul unei zile de vara..previzibil si al naibii de plictisitor.
Dar nu si de data aceasta.
Pentru prima data viata mi-a tras o palma ce m-a curentat pe dinauntru si mi-a aratat ca nu tot ceea ce stiu este suficient si nu tot ceea ce simt este si corect.

Barbatul potrivit?
Stiam de vechile clisee de ani de zile iar pe unele le-am si incercat pe propria piele
,ca sa acord ceva adrenalina zilelor sumbre.
Posibil ca m-am si hranit putin din sperantele si asteptarile lor.
Insa iremediabil am ajuns sa dau dreptate multor vorbe de-a lungul anilor si sa-mi inghit o frustrare.

Aveam o lista?
Bineinteles ca ea exista.
Toate femeile au una si toate femeile au tendinta sa nu asculte de ea.
Eu insa am stiut mereu ce mi-am dorit desi n-am ascultat mereu de mine.
Paradoxal eram femeia ce stiam ce caut si ce vreau dar nu gaseam nicaieri deci ma credeam nebuna.

Acel barbat ideal se compunea printr-o idee fixa si nu tinea de vreun standard musai fizic.

1.Incredere in el si incredere in mine

Nu-mi place ideea de posesivitate.
Nu pot decat sa rad la mesajele disperate si gesturile aproape vulgare de ´´amor´´in vazul lumii.
Nu-mi plac chestiile exagerate si nu suport marlania.
Insa daca este ceva ce nu suport este..slabiciunea umana.
Nu-mi place un barbat slab...in fata mea.
Priviri pline de frica,de intimidare,de nesiguranta,de furie cauzata de frustrare,nu au ce cauta in fata ochilor mei.
Nu-ti suport slabiciunea si nu vreau sa mi-o accepti/suporti pe a mea de asemenea.
Privirea ta ma face curioasa de orice poate sta ascuns in tine si sentimentul e reciproc.

2.Suntem egali din toate punctele de vedere 

Noi nu putem fi decat egali iar ca asta sa se intample nici unul dintre noi nu poate duce frica celuilalt.
Apartinem unul altuia pentru ca nimeni altcineva din lume nu ar fi un substituent mai bun pentru noi.
Ne cunoastem pe sine si ne recunoastem puterea si inteligenta si nu cautam sa ne sufocam unul pe altul ci sa ne ajutam reciproc in dorinta de a creste intelectual/spiritual.

3.Le avem pe toate: atractie fizica,mentala,spirituala 

Nu ma multumesc cu o partida de sex satisfacatoare doar fizic.
Nu ma multumesc sa excelezi doar dintr-un punct de vedere.
Vreau sa ma atragi atat mental cat si fizic si sa-mi satisfaci nevoia de alinare si empatie doar cu o imbratisare.

4.Avem acelasi tip de gandire si deci ne completam

Nu caut sa ai tot ceea ce eu nu am.
M-ar enerva sensibilitatea ta exagerata si faptul ca desi vorbim despre acelasi lucru fiecare vede fix pe dos lucrurile din perspectiva celuilalt.
Nu caut o implinire matematica aproape corecta.
Vreau un creier cu care sa ma cert desi amandoi sa mergem pe o panta favorabila si de doua ori mai exacta.
Nu vreau sa-mi completezi sensibilitatea pe care nu o am cu a ta ce e exagerata.
Vreau sa ma ajuti sa-mi fac o gandire chiar si mai concreta,rece si absolut ingrozitor de exacta.
Vreau sa ma obligi sa fiu cea mai buna varianta a mea convins fiind ca voi face Fix la fel tie.

5.Vreau sa ai bun gust...in orice chiar si in cum iti traiesti propria viata.

Nu-mi plac oamenii ce pierd timpul si lasa viata sa treaca pe langa ei.
Apreciez oamenii ce danseaza infruptandu-se adanc din viata si ce rad cu pofta oricand simt nevoia.
Nu-mi place comunul si kitch-ul si lipsa totala de bun gust la haine/mancaruri/vinuri/arta /maniere.
Trebuie sa stii sa arati ca un barbat,sa mirosi ca un gentleman si sa gandesti ca o fiara.
Trebuie sa fii constient ca atractia ta sta in inteligenta si nu in ceea ce ai in pantaloni si ca cele doua mereu combinate pot fi fatale indiferent de atuurile fizice innascute.

6.Vreau sa-mi apreciezi puterea la fel de mult cum ti-o apreciezi pe a ta.

Sa crestem,sa crestem si sa tot crestem.
Sa nu te sperii de a mea sexualitate si gandire si sa vezi in mine un egal si un sprijin constient fiind ca sentimentul va fi mereu reciproc.

Sa ma izbesti la pamant atunci cand uit ca merit sa ma inalt spre ceruri constient fiind ca te voi strivi la fel daca vei alege sa decazi prin vicii si slabiciuni uitand ce esti si anume: Exceptional.Si al Meu.

Si intrebarea planeaza...El exista? Da.Trebuie doar sa va deschideti ochii si sa priviti in jur iar el va aparea.Mai mereu de unde nu v-ati asteptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu