sâmbătă, 21 decembrie 2013

Femeile bune ajung in rai,alea rele ajung in cine vor ele

Mergand pe plaiurile tipic feminine...nu din placere ci din obligatie fizica..am dat peste multe idei fixiste

Dar vai despre ce scriu aici,sa fie posesoarea acestui blog usor ironica,nu i-o placea ei asa,sa fie femeie? Si-o uri conditia? Sincer? Absolut deloc!

Cine a vazut un barbat innecandu-se cand treci pe langa el,cosuri de cumparaturi intrate in geamuri transparente si reactii total imbecilo-comice,cu siguranta ca-si doreste putin spre mai mult sa fie femeie.
E comic in draci.

DA. Am citit cartea ´´De ce iubesc barbatii scorpiile´´ Sherry Argov.
Nu,nu citesc carti de genul ca sa devin super-culta. Eu-l ador pe Balzac.Si pe Fowles.
Revenind,citisem cartea si am ras mult cu ea.
Desi da,is de acord in totalitate cu ea,dar dupa mine,ce e scris acolo, is niste reguli de bun simt si de logica elementara.

Femeile rele / Bad girls.

Dadusem de termenul acesta cred ca undeva prin copilarie,credeam eu,cum preocuparile mele erau mazgalitul pe diverse foi si ale colegelor/prietenelor,baietii.
Nu ma interesau baietii,caci sufar de boala aia ciudata, ´´Nu ma intereseaza lucrurile ce le pot obtine prea usor.´´( zambet dubios de periculos)

De multe ori,recunosc,pe cand subsemnata statea intr-un colt si avea o privire plictisita de moarte,eram abordata de diverse fete.Pe atunci fete,pe acuma,cateodata unele femei.

Printre unele bocete infundate,cuvinte pline de repros,destinate nu mie slava domnului dar unui fat frumos autohton,se intrezareau anumite incantatii de-a dreptul magice,ce ar fi trebuit sa faca o gaura in univers doar pentru ca au fost gandite ´´Vreau sa fiu o femeie rea/ fata rea.``

Cu un ton,tipic de avocat,imi pregateam discursul zicand :´´ Cand ai luat aceasta decizie? Si mai ales de ce?´´
Motive de multe ori absolut hilare si mai mereu spuse cu patos in energia momentului doar,mi se aruncau in fata si isi asteptau impactul emotional asupra ascultatoarei. Dar ascultatoarea nu e o persoana emotionala,deci ea doar privea si tacea si apoi privea si tacea si mai tare.

OK. Deci sa incepem iar cu inceputul.

Multe dintre voi nu stiu ce este o femeie rea.
Adica multe din voi atribuiti cuvintele ´´femeie rea´´unei femei increzatoare in puterile ei,cerebrala si axata pe sine in principal si apoi pe altii.

NU. Aceasta nu este o femeie rea,aceasta este o Femeie si mai ales o femeie independenta.

Ce nu stiu unele fete/femei, este ca nu este nimic gresit in a nu fi cine spera mama ta sa fii,ci ati alege propria cale si personalitate.Devii o femeie atunci cand te cunosti foarte bine si esti axata pe propriile dorinte.

Ideea aia rasuflata cum ca barbatul face femeia,ca trebuie sa fii o sotie model,ca nu esti femeie daca nu esti mama,ca trebuie sa asculti mereu de sotul tau,ca trebuie sa pui si capul jos daca este posibil de parca ai fi o vita furajata schioapa si batrana, este FALSA.
Ce este si mai fals este ideea ca este normal sa depinzi emotional de barbatul de langa tine.

Eu una as zice ca ceea ce este mai normal,sunt eu ce tocmai am facut o baie relaxanta de doua ore,dupa mi-am aplicat crema hidratanta pe tot corpul meu gol,am citit cateva capitole dintr-o carte preferata,am avut parte de o partida de sex incendiar cu prietenul meu,dupa am ales sa pictez putin si sa dorm.

Consider ca este normal sa fac activitatile ce mie-mi plac si sa ma simt cat se poate de bine si deloc vinovata pentru ele.

Daca va intrebati daca am fost numita o femeie rea.Bineinteles ca DA.
De prea multi barbati si le-am ras cu o mare placere in fata.
Pana la urma e vina lor ca sunt limitati.
Cum ei simt o placere maxima sa faca tot ceea ce-si doresc,asa si eu.
Lucru normal si omenesc consider eu.
Lucru absurd,considera unii barbati plini de prejudecati rasuflate si ce o au mica.Problema lor.

Revenind.

Daca ar fi sa consider conceptia despre fata rea/femeie rea.
Cred ca ea s-ar duce spre copilele de prin baruri,ce-si danseaza si ultimul petic de piele,in uralele /excitarile egoiste ale multor barbati. Ele bineinteles vin echipate cu multe tatuaje in dotare si multe fuste ce cu maxima ambitie concureaza cu chilotii.

Dragut.Daca ar fi platite pentru afisarea aia cu mai multe mii de euro ( animatoare),cum insa pretul suprem ce-l primesc e acel apelativ de ´´fata rea´´zis pe fata si ´´femeie usoara´´zis pe la spate ,eu sincer prefer banii. Poate ca-s cinica,dar daca tot ma afisez si-mi iau eticheta frontal pusa de la orice idiot, macar sa-mi permit dupa sa o duc regeste.Si sa nu-mi pese.

Cum e insa o Femeie rea? Adica una chiar REA?

O femeie cu adevarat rea este cea incapabila sa se ataseze emotional de vreun barbat.
Ce are o minte mereu logica si o fire manipulatoare axata pe un scop precis personal.
O femeie rea va avea cunostinte solide despre psihicul uman,sau va alege victima perfecta din care sa suga pana cand eventual acela si moare,bineinteles,asigurandu-si astfel mostenirea banoasa.
Ea nu se va abate de la planul ei si va fi incapabila sa formeze amicitii sincere caci va suferi probabil de narcisism,egocentrism sau din contra va avea o parere foarte proasta despre sine ce va fi ascunsa mereu.

Deci.. Femeile bune ajung in rai..si alea rele in CINE vor ele?
Adica?

Bineinteles.Fetele rele vad sexul ca pe un sport nu?
Ele se freaca de oricine,distrug casatorii (caci nu le pasa) si se simt puternice folosindu-se de sex..cum pe dinauntru ele oricum nu simt nici macar placere fizica.
Ah uitasem,si ele se cam urasc asa putin pe dinauntru,dar nu ziceti nimanui,ele-s hardcore si rele. Inteles?

´´Aaaaa,dar credeam ca e COOL sa fiu asa.Credeam ca asta-si doreste orice barbat! ´´

Incearca sa-ti faci propria firma si dupa sa-l urci pe propriul tau birou si sa faci si cu el si cu biroul fix ce vrei tu,caci POTI. Daca nu te iubeste sincer dupa asta,e gay.

V-am pupat. Sa nu fiti rele.Decat daca nu va atrage varianta psycho,in cazul asta,Sunati-ma. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu