joi, 26 decembrie 2013

Iubire cinica in Cruel intentions

Daca un barbat si o femeie..
Ar fi doar doua creiere ce se lupta cu toate armele ce le au la indemana,unul impotriva celuilalt ?

Si daca miza ar fi una fierbinte ..si anume Sexul ?

Daca pentru o perioada ei ar folosi puterea lor intelectuala si controlul perfect al emotiilor,nu doar impotriva lor,ci si a altora.

Daca orice om din jurul lor ar fi doar o victima colaterala si ei niste monstri ?

Daca le-ar place maxim ceea ce sunt?
Si daca le-ar face o placere ingrozitoare sa profite atat sexual cat si mental de oricine?

Pai... as spune ca si-au gasit nasul unul in celalalt ..si o sa se arda. Urat desi cu siguranta placut.

Cruel intentions ..este un film crud dupa cum ii zice si numele dar inainte de el a fost filmul Dangerous liaisons bazat pe cartea cu aceeasi nume scrisa de Pierre Choderlos de Laclos.

Posed cartea..si anumite defecte,ce mi-au cauzat placeri maxime in trecut..motiv pentru care mi-au placut ambele filme foarte tare,cu accent pus pe cuvantul tare.

Am o imaginatie prea bogata..spre norocul meu din cate am auzit.
Nu pot sa nu ma cuprinda ceva fiori de-a dreptul incomfortabili cand vizualizez anumite scene sau imi amintesc anumite replici..dar nu cred ca sunt singura..

O marchiza de-a dreptul sadica..ni se confeseaza in Dangerous Liaisons :

´´Cand am intrat in societate aveam doar 15 ani.Imi stiam pozitia de a fi condamnata sa pastrez linistea si sa fac ceea ce mi se spune dar de asemenea faptul ca ea-mi conferea oportunitatea de a asculta si de a observa.

Nu la ceea ce-mi spuneau oamenii care bineinteles nu ma interesa dar la orice cautau ei sa ascunda.Am practicat detasamentul.Am invatat cum sa par vesela atunci cand imi venea sa-mi infing o furculita in mana.
Am devenit o virtute in ale disimularii.

Nu ma interesa placerea ce o puteam obtine din asta ci cunostintele.
Am consultat cei mai mari moralisti ai vremii, ca sa invat cum sa arat, filozofi ca sa invat cum sa gandesc, si romancieri ca sa vad cu ce as putea sa scap fara sa fiu prinsa, ca in final totul sa se cristalizeze intr-un principiu simplu : Castiga sau mori.´´

Nici Vicontele de Valmont nu e mai prejos dupa cum i se confeseaza marchizei:

´´Vezi tu, intentia mea nu e de a-i aduce prejudicii.Vreau ca ea sa creada in continuare in Dumnezeu si in toate virtutiile lui si in sanctitatea casatorii si tot sa nu fie capabila sa-mi reziste.Vreau acea placere de a o vedea cum isi tradeaza tot ceea ce este important pentru ea.Cu siguranta poti intelege asta.Credeam ca tradarea este cuvantul tau preferat.
Machiza de Merteuil: Nu,nu,cruzimea .

In Cruel intentions... lucrurile sunt mult mai directe..dar fiti calmi la fel de placute.

Se pare ca si acesti doi...cinici au o placere suprema la a arunca cu cuvinte care mai de care unul in altul cu scopuri precise de la Sebastian ce ii zice foarte hotarat lui Catherine ´´O sa te tragi cu siguranta cu ceva,dar nu cu masina mea,ci cu mine´´ la ea ce uneori simte nevoia sa spuna lucruri ca ´´Nu-mi place atunci cand lucrurile nu ies fix cum imi doresc eu,mereu devin prea excitata.´´

Cruzimea ca cruzime in ambele dar..tensiunea sexuala e exceptionala.

Aleg sa ´´dorm´´pana cand lucrurile nu deviaza si mai urat..avand in gand cuvintele Marquizei de Merteuil ´´Mereu am stiut ca m-am nascut sa-ti domin sexul si sa mi-l razbun pe al meu.´´ si al Vicontelui de Valmont ´´E departe de controlul meu.´´

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu