sâmbătă, 28 decembrie 2013

Se cheama acceptare de sine,nu egoism!

Imi recunosc pacatul,ma cam ador.

Demult ca sa nu zic recent:
-imi rupeam tocurile pe strazile prafuite

-beam apa cu lamaie in greata imaginandu-mi ca-i cea mai buna ciocolata calda

-nu putine erau zilele cand adormeam incapabila sa mai misc vreun deget dupa orele istovitoare de exercitii fizice.

Efortul ca efort dar rezultatul era genial.

Ideea era simpla, o fi lumea nasoala si viata o fi ea grea dar macar eu-s atattttttttt de buna.

Bine,daca mai adormeam si cu vreo carte pe piept deja ziua era perfecta.

Am fost numita nu de multe ori narcisista, de aia mai ales ce nu si-o vedeau de burta ( ca n-ai sa vezi om ce-si respecta corpul injurandu-te ca faci la fel si tu) si eu mi-am impins tocurile mai deoparte cu zgomote si mai enervant de egoiste.


Cea mai enervanta chestie ce era din ce in ce mai frecventa insa,stiti care era?

Cu cat aratam eu mai bine cu atat se trezeau multi barbati sa mi arunce in fata ca-s ´´O scorpie egoista si narcisista ce doar arata bine si atat´´.

Recunosc sunt si nesimtita nu doar ´´egoista´´prin urmare singurul lucru la care ma gandeam cand auzeam asta era ´´Inca nu-mi vine sa cred ca am asa craci..ufffff  pana si eu m-as mangaia toata ziua apoi un biet barbat.´´

Sa recapitulam.

Deci... Se pare ca femeile ce spera ca atunci cand o sa slabeasca, si-si vor atinge potentialul fizic ca vor fi iubite si adorate de toata lumea, isi vor lua cea mai mare si mai inimaginabila teapa.
Corect.

Nu vei fi iubita. Prietena aia a ta ce-ti zambea fals si pana acum,deodata se va simti amenintata de tine si o sa ii vezi greata nu doar pe fata, voce si gesturi,ci si la propriu (va simti nevoia sa-si vomite micul dejun pe principiu ca poate si ea va arata in timp ca tine,pe principiu,da ce doar tu poti?)

Majoritatea barbatilor vor simti nevoia sa abordeze o atitudine macho si dominatoare.
De multe ori acea atitudine va fi insotita si de multa nesimtire,pe principiul ´´e doar o proasta ce e buna´´.

Partea mai putin buna de asemenea, e ca aceia ce te vor aborda insa,se vor simti in timp frustrati si incapabili,ca sa nu zicem depasiti de situatie.

De ce? E principiul acela,o Femeie frumoasa e greu de tinut in frau.
Mereu o vor curta altii.
Mereu sansele ca sa apara altii mai buni sunt mari.
Sau mai rau ,Mereu exista sansa ca ea sa realizeze ca tu nu esti potrivit pentru ea.

La ce duce aceste posibilitati? La frustrari masive in creierul barbatului deja doborat de viata si de propriile insecuritati.

Solutia? 

Gaseste-ti unul ce sa le aiba pe toate,daca tot arati bine si ai si ceva in cap,deci iti permiti.
Caci daca nu o faci,trogloditul mediocru de langa tine,nu se va lasa pana cand nu te va trage in jos.

Egoism si/sau aroganta?

Ambele.
De ce?
Pentru ca poti.
Pentru ca ai suportat resturile de barbati ce se agatau de tine si de cracii tai perfecti ca de ultima speranta.
Pentru ca te-ai chinuit mult sa-ti atingi potentialul fizic si intelectual si inca o faci zilnic.
Pentru ca gasirea barbatului perfect pentru tine,a fost dificila ca sa nu zic aproape imposibila,cum pentru un barbat e mai greu sa vada ce ai in cap sau daca ai unul,cand cracii sunt buni de asemenea.
Pentru ca esti judecata constant crunt pentru ca arati bine dar ai fi judecata si mai urat daca nu ai fi avut aceasta calitate.
Pentru ca esti constienta de tot ceea ce se vorbeste despre tine si despre toate prejudecatile de rahat si ...
TI se rupe,profund si cu dedicatii chiar.

V-am pupat.Sa fiti egoiste cu cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu