marți, 28 ianuarie 2014

Pupa-mi tocul

Prosti dar multi.
Dar hai sa o luam cu inceputul.

N-am suferit niciodata de prea mult bun simt si recunosc atunci cand mi se adresau diverse insulte in general instinctul meu de om bine crescut ( sa nu credeti ) imi zicea sa le sparg moaca.
  Nu,nu, nu pentru ca m-as simti insultata de vreo ceva vreodata ( nu permit nimanui sa ma insulte ) dar asa pentru tupeul de a-mi zice mie chestii aiurea si pentru incercarea de a-mi strica ziua.( mi-s sensibila si Zen )

Dar pe barbati nu poti sa ii bati.. ( Bine poti dar au pielea cam dura si cred ca le place)
 Dar poti sa ii faci zob in felurite metode care mai de care mai inventive.

 Nu,nu, nu sufar de lipsa de ocupatie.
 De-as putea alege cum sa-mi petrec ziua, cred ca ar fi somn mult, baie cu spuma, o carte buna, un whiskey bun spre seara si.. incercari mai mult decat reusite de a reproduce ce vazusem eu seara pe posturi interzise minorilor,pe la ore tarzii..
Dar totusi! In general unii barbati se cam leaga asa de viata mea deci merita pocniti.
Incerc sa evit uneori ( bine mint ) dar ei insista si insista iar.

Dar sa incepem, exemple de insulte ce mi-au fost adresate si replicile date de mine lor:

1.Esti naspa.
-Stiu si chiar imi place.

2.Esti urata.
Nici tu nu stai bine dar nu ma vezi pe mine pierzand timpul privindu-te.

3-Nu te f--e nimeni.
Mai ales tu, niciodata. E aiurea pentru tine, stiu.

4.Nu stiu cum de te suporti.
Nu-i greu, eu chiar ma ador.

5.Nu te-as f--e nici beat.
Nu o poti face nici treaz stai tu calm.

6.Nu te place nimeni.
Sentimentul e reciproc. Imprastie zvonul.

7.Nu esti buna la nimic.
Posibil, dar un lucru il fac perfect si fix pe ala nu o sa-l testezi vreodata.

8.O sa mori singura.
Singura si fericita.Fara tine,mereu cu altul.

9.Nu esti interesanta.
Nici tu inteligent dar nu ma vezi pe mine plangandu-ma.

10.Esti grasa.
Si flexibila.E tot ce am nevoie.


Fiti invitatele mele sa le folositi la nevoie. V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu