luni, 13 ianuarie 2014

Vreau sa sufar de placere

Cu mainile si pieptul tremurand imi zisesem ca lucrurile sunt clare.

 Daca vreodata mi-am dorit sa ma rup in bucati, aceasta metoda imi convine ingrozitor si orice nervi si injuraturi adresate la colt de strada imbecililor, ce pur si simplu...nu se puteau ..ridica asteptarilor mele uriase ..puteau sa dispara.

Daca e sa plangi si sa gemi..macar sa fie de placere.
Un masochism constructiv as zice eu.
Face si tenul de portelan si dispozitia brici.

Usor de zis..greu de gasit si mai ales..greu de explicat.
Ma asteptau torturi verbale pline de reprosuri feminine si cuvinte ca ´´scorpie´´ si ´´vrajitoare fara suflet´´ adresate de barbati.
Eh,pe ei ii intelegeam..este greu sa fii batut cu aceeasi moneda..si intr-o maniera mult mai buna, dar pe ele?

Ah dar cuvintele de genul..curgeau cu atata usurinta´´Nu.Nu ai pus intrebarea corect.Intrebarea adevarata este: Ce poti face tu pentru mine si mai ales; De ce eu te-as lasa la un metru langa mine? ´´
Imi propusesem oare sa fiu insensibila? Sau totul aparuse din ideea ca, nu eram eu dispusa sa sufar dupa vreun barbat insa nu-mi displacea deloc cu el rupandu-se in bucati dupa mine?
Greu de stabilit atunci cand te trezesti cu realitatea in fata.

Revenind
Imi zisesem ca femeile nu stiu ce pierd.
Nu ma puteam blama.

Imi petreceam zilele citind si pictand,serile plimbandu-ma prin cafenele si cate ore vroiam eu, stand in spuma parfumata si relaxandu-ma in cada.

Era raiul pe pamant si n-aveam de gand sa mi-l pierd pentru nici un barbat. Recunosc,obisnuiam sa zic ca adevarata mea tragedie in viata era sa iau 2 kg in plus,nu disparitia vreunui barbat din viata mea. Ar fi fost comic daca as fi mintit. Dar lucrurile nu stateau chiar asa.

Chiar imi adoram egoismul si ma imbatam cu narcisism pur pe paine si hranit dimineata, dupa amiaza si seara.(doar narcisismul nu si painea caci eu nu mananc paine).

Am invatat multe in acea perioada inclusiv multe despre barbati.
Unele pe cat de incredibile pe atat de adevarate.

1.Tu stabilesti regulile.

Daca te-a invitat in oras,alege tu ora si asigura-te ca aia sa ramana.
Daca ezita, cea mai mare politete din partea ta ce i-o poti face este sa intrebi : Ai ceva foarte urgent de facut atunci sau ce ? Daca se fastaceste , ii zici scurt pe doi : A nu? Atunci ne vedem atunci.Punct.

De ce sa faci asta? Pentru ca el te-a invitat in oras prin urmare tot el ar trebui sa-si faca timp sa te vada fara sa-ti incurce tie planurile. De ce sa faci tu compromisuri si nu el?

2.Un barbat te va astepta oricat sa apari daca stie ca te vor si altii

Ti se pare ingrozitor sa intarzii 15 minute la o intalnire ?
Dar jumate de ora?
Ce spui de o ora?

Sa va zic un secret? Un barbat te va astepta destul de mult daca stie ca si altii sunt dupa coada ta.

Tine de orgoliu lui. Nu este el dispus sa te piarda in fata altui barbat doar a fost educat de mic ca el este cel mai tare din parcare si ce acuma te-ai trezit tu sa ii dai peste ochi?
Nici vorba. El te va astepta ca ultimul tampit sa apari ( fie si pentru a te injura ) doar ca sa-ti arate tie cine este barbatul.( si dupa tot el se va plange ca nu te poate cucerii).

Bineinteles, in cazul in care tot acel barbat te-a asteptat atat, tot din orgoliu, e clar ca pentru el esti o carte norocoasa pe care e dispus sa o foloseasca in scopuri nu prea ortodoxe.

Recomand sa te vezi cu al doilea care te va entuziasma suficient cat sa te misti mai repede si sa nu intarzii. Prea mult.

3.Barbatii mint dar adora femeile aranjate si atragatoare.

Toata vrajeala aia cum ca ei de fapt adora o femeie naturala, vine de la trauma cauzata de fosta iubita care dupa ce l-a tocat marunt o perioada ( de nervi si de bani ) s-a cuplat cu unul cu BMW si l-a lasat cu inima franta.

Barbatii nu doresc femei simple pentru ca femeile simple sunt plictisitoare.
Ideea de ´´femeie trofeu´´ nu ar mai exista daca lucrurile ar fi atat de simple.
Se merge mult pe orgoliu iar o femeie oricat de desteapta,capabila si sociabila ar fi, tot va fi obligata de societate si implicit si de barbatul de langa ea ( desi poate nu ti-o spune ) sa arate cat mai bine atunci cand ies in public.

Prin urmare, bate-l pe umar atunci cand trebuie sa iesiti (in semn de calmare si intelegere ) atunci cand el iti reproseaza ca dureaza prea mult sa te imbraci si sa te aranjezi.
Daca nu intelege, spune-i pe o voce suava : ´´Stiam ca-ti place sa fiu privita si sa fii privit la randul tau.Asemenea perfectiune nu se obtine usor.Obisnuieste-te cu gandul. ´´

Cam atat pentru moment. Sa nu fiti cuminti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu