vineri, 21 februarie 2014

Cealalta femeie mereu e o stricata

´Stricata, mi l-a furat!´´
´´Nu-i buna de nimic, nu stiu ce vad barbatii la ea!´´
Si eu auzind toate lucrurile astea si gandind ´´Pai ,se pare ca are tot ceea ce tu nu ai, deci nu as numi-o stricata, ci inteligenta.´´

Traim intr-o lume de ´´stricate´´ si ´´inocente´´.
 Deranjant e ca, ele arunca noroi unele in altele mai urat decat ar face-o orice barbat.

Ati auzit de dozaj? Ati auzit de ideea aia din popor ca o femeie trebuie sa fie orice?

Atunci fugiti de langa mine cu pudoarea voastra ce nu exista, sau cu, afisarea voastra ostentativa.

O femeie trebuie sa fie o Lady, dar nu o sfanta.
Nimeni nu respecta o sfanta dar toti respecta pe o doamna.
Una inteligenta ce stie mereu ce trebuie sa faca, in orice situatie.

Motivul pentru care sfintele nu-s apreciate, dragi ´´inocente´´ este pentru ca sfintii n-au ce cauta in timpurile noastre. Barbatilor le trebuie o femeie la fel de puternica si dura ca ei, ce e atat de greu de inteles?
  Viata este grea, nimeni nu-si pierde timpul cu una ce plange non stop si e si nemultumita de tot si toate.
´´Stricatele´´ in care aruncati cu noroi, in general stiu sa fie femei.

Stiu unele lucruri pe care orice femeie trebuie sa le invete:

-La un barbat agitat nu tipi niciodata ci cauti sa-l linistesti.

-Urletele, plansul si reprosurile, nu duc decat la a te face tot pe tine sa pari penibila.

-Barbatii asculta de tine daca stii sa le prezinti situatia: Logic, scurt si direct.

-Daca te consideri inferioara unui barbat, asa te va si trata. Tu-ti alegi pozitia.

-Sexul nu este un pacat, ci o placere si poti ´´abuza´´´de asa placeri oricand.

-Comunicarea este importanta dar de retinut: Comunicarea cu el, lasa-l / fa-l pe el sa vorbeasca.Tu mai taci.

-Feminitatea este o putere. Deci farduri, creme hidratante, parfumuri si haine frumoase. La orice varsta.

-Orice barbat vrea sa fie langa o femeie ce este dorita/admirata de alti barbati. Deci tine-te frumoasa.

-Invata sa fii mereu altfel. Sa ai idei si dorinte proprii. Sa-l tii curios si in tensiune mereu.

N-am fost niciodata cealalta femeie.
Nu mi-as fi acceptat pozitia nici macar 5 min.
Daca vreodata s-a pus situatia in care un barbat era dorit de mai multe femei, am castigat detasat , fara mari eforturi. Lucru ce,consider eu, este mult mai important.

Am fost insa prima femeie si am stiut sa-i tin langa mine.
Stiu cum sa fiu Prima femeie si singura mereu, motiv pentru care vreau sa va pastrati si voi pozitia..

V-am pupat. Nu judecati, fiti persoana pe care o invidiati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu