vineri, 7 martie 2014

Cum gandeste o femeie rece

 10am. Ma trezesc cu o usoara durere de cap, caci ieri iar am bagat un strop de wiskey intr-o locatie speciala. De ce speciala?

Muzica in surdina deloc deranjanta, intimitate desi in public, cel mai atragator meniu la dispozitia mea si o companie masculina placuta.

 Statusem pana la 2 noaptea vorbind despre psihicul uman si manierele diverse in care poate fi manipulat.

 Imi place, mereu imi place. Sa pot sa ma bucur de ceva / cineva si dupa sa plec si sa uit ca exista.

 Este confortabil, vreti sa va mint acum? Nu o fac. Imi place ceea ce sunt. Sa creez fascinatie, sa obtin placere si dupa sa plec in treaba mea.
Sunt numita ca fiind o femeie rece,cruda,uneori chiar rea, insa eu nu gasesc nimic ´´rau´´ in a obtine tot ceea ce-ti doresti si in a-ti vedea interesele proprii in orice situatie.

 o femeie rece este...o femeie ce a imprumutat ceva din personalitatea barbatilor.
Prin definitie
 Ce este logica, directa, manipulativa si care nu se opreste de la nimic din a obtine ceea ce vrea.

 Nu vei obtine vorbe dulci de la ea, nu se va alinta cautand ajutor si niciodata nu va fi femeia ce te va suna dupa o intalnire ca sa vada daca mai traiesti.
 Ea va trai dupa propriile sale reguli si o independenta emotionala o va caracteriza mereu.
 Nu o poti manipula, caci nu poti manipula ceva ce nu poti controla.

Cum se simte puterea?   Ca un orgasm prelungit, servit dimineata si seara pe paine.
 Libertate, iubire de sine, control adevarat asupra vietii tale. Senzatia in sine de a le avea pe toate este extraordinara

Adevarul?  Barbatii numesc ´´femei crude´´ pe acele pe care nu le pot avea sau controla.
 Nu vad nimic rau in a nu face pe plac barbatilor, ei trebuie sa-mi faca pe plac mie.


Si apoi.. Orice femeie ce a facut istorie vreodata, nu a ascultat de lume.
Pe mine nu ma poti subjuga. Sunt exceptia .
Eu traiesc pentru propria-mi placere, nu pentru placerea altora.

Daca mi-as dori.. vreun barbat vreodata, l-as avea.
Nu, nu sunt frumusetea intruchipata, insa nu pot dori un barbat ce nu ma doreste.

Eu infloresc si ma dezvolt fiind iubita si adorata si sunt convinsa ca viata este facuta pentru a fi traita frumos.

Nu sunteti de acord cu mine? Sunteti tinere si frumoase? Dar in 10 ani? in 20? Oare veti mai fi?
Daca el va subjuga total si nu e dispus sa vina la patul vostru si sa va ofere fericire?
Daca el nu e capabil sa va faca nici macar un ceai.
Sau mai bine spus dispus.

Sunt cruda pentru ca stiu ce vreau si nu ma multumesc cu mai putin.
Sunt rece pentru ca voi calca pe oricine va incerca sa ma manipuleze sentimental.
Si apoi sunt REA pentru ca mereu obtin ceea ce-mi doresc eu , nu ceea ce vor altii pentru mine.

V-am pupat. Alegeti voi pentru voi, ceea ce vreti sa fiti.

2 comentarii:

  1. O femeie are puterea de a fi REAlista pentru ca stie ca poate si mai ales pentru ca are chef si vrea sa faca asta cu orice pret oricarui nefericit ce-i iese in cale, si asta fara niciun fel de remuscari de constiinta sau regrete pentru timpul aparent irosit spre deliciul ielelor...sau al nebuniilor maniacale si sadistice ale unei femei puternice...si asta nici macar nu e inceputul carnavalului iluziilor uneui barbat ce crede ca poseda o femeie... ;)

    RăspundețiȘtergere