joi, 10 aprilie 2014

De ce nu sunt romantica

Pentru ca-mi convine.Hahaha ( ras malefic musai).
Dar nu. Nu-i dracul atat de negru sau de malefic. Cel putin nu atunci cand ia forma mea.
Sunt anti-romantism din motive clare.

Dar o femeie nu-si doreste flori,ciocolate mici in forma de inima,ursuleti de plus si imbratisari dese?

Nu prea. O femeie isi doreste respect, sa fie tratata ca o fiinta normala ce gandeste si sa aiba alaturi pe cineva langa care poate creste cu adevarat.

Toate chestiile astea cu trandafirii rosii,cu mesajele de amor si cu sinuciderile disperate sub clar de luna indobitocesc lumea.Sau femeile.Sau pe toti cei care trebuie sa le suporte zilnic afisate peste tot.

Vai mi-a luat o floare! Ma iubeste!
Vai mi-a zis 'te iubesc'! O sa imbatranim impreuna!
Vai m-a inselat! Este imposibil! Nu mai vreau sa mai traiesc,oh,lume cruda!
Bine impusca-te si sa terminam odata cu asta! Si cu dramele din amor. Please!

Imi incepusem viata cu stangul.
Bine, eu as zice cu dreptul dar ma prefac modesta si zic fix asa: Cu stangul.

Vazusem multe filme romantice,citisem Mandrie si prejudecata ,aratam dragalas,eram ca o dulceata ce asteapta sa fie devorata. De cine? Habar n-am. In general eu eram aia ce se declara consumatoare de dulceturi( Sau oricare alte dulciuri,nu prea conta).

Ma astepta un teren fertil dar deloc interesant.
Baietii mi se aruncau la picioare pentru ca ati ghicit eram 'anti-romantism'.(Asta daca ma observau, ma chinuiam putin sa par invizibila)

Ce-i drept,nu ma interesa. Adica,nu cautam dragoste,nu-mi pasa ce era si clar nu asta era scopul meu in viata.

Eram interesata de mine si asta-mi acapara tot timpul.

Dupa m-a izbit. Secretul era fix aici!
Anti-Romantism--->atrage romantism.
Romantism ---> atrage sex si disparitia imediata si sigura a barbatului.

Totul era fix pe dos.Iar eu, ma amuzam ingrozitor de asta.

Astazi o parte din mine inca o face si sincer n-am sa inteleg niciodata ce legatura au chestiile alea de plus pline de praf si cauzatoare de focare de infectii,cu dragostea?

N-am primit niciodata vreun rahat de plus! Doamne si cat ma mai bucur!
Am primit in schimb flori! Multe.Mult prea multe.(Incat imi parea rau sa aud ca dulceata de trandafiri se face doar dintr-o anumita specie de roze)

Stati linistiti, nu-mi plac nici florile.
Ideea aia de a primi ceva frumos ce-si numara zilele de frumusete ma sperie.
Adica oricum va muri, De ce trebuie sa ma uit eu la declinul ei?

Prefer florile la ghiveci( de care sa am eu grija si sa ma bucur vazand ca infloresc) sau mai nou trandafiri aia ce tin 3 ani ( De bine de rau stii o treaba, ii pui undeva si se vad frumos, mereu!)

Romantism? Nu in sensul clasic.Nu.

Ador barbatul ce stie sa ma ia in brate cand mi se crapa pamantul de sub picioare iar eu refuz sa scot cel mai mic cuvant sau sa schitez vreun gest.( Ador faptul ca 'simte' cand asta mi se intampla).

Si apoi, chestia aia necesara dintr-o relatie. Sa stiu ca pot conta pe el. Cu adevarat.
-Nu ideea aia, 'Baby I love you, ai temperatura 39 cu plus dar eu ma duc la bere cu baietii.'
-Mersi! Atunci poti sa te cari! De tot!

V-am pupat. Anti-romantica de mine citeste Llosa.

2 comentarii:

  1. Mie chiar imi place romantismul dus la nivel de arta personalizata si originala, deci nu siropoasa sau copiata din celebrele filme hollywoodiene, fara de care, romantele imaginare n-ar suna asa de frumos in mintea noastra. Si apoi cred ca daca iubesti cu adevarat, poti si vei realiza cu acea persoana lucruri si momente magice, memorabile si unice. Asadar, nu-ti pierde inca speranta in romantismul accentuat si de faptele mundane si mici, dar esentiale, caci si detaliile conteaza si sedimenteaza baza iubirii profunde. Sa fii iubita asa cum meriti! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Romantismul personalizat este cel mai tare! Cel comercial insa este patetic. Nu vorbesc din nefericire de cauza, chiar imi plac lucrurile marunte si semnificative ce intretin focul dintr-o relatie. Speranta mi-o pierdusem demult :)) (ajungi sa urasti trandafirii rosii cand primesti prea multi dar persoana ce ti-i da nu te iubeste cu adevarat). Insa privind astazi in urma, din fericirea ce o am si este impartasita cu cel drag, pot cu siguranta sa zambesc si sa ironizez lucrurile fara valoare ce se vand peste tot si-s considerate dovezi de iubire dar care,nu semnifica nimic.

      Ștergere