joi, 22 mai 2014

Barbatul ce ma face fericita

Mereu am fost inconjurata de barbati.
Mereu am tendinta sa zic asta.
Imi caut scuze? Probabil ca da.

Multi imi zic ca-s foarte frumoasa. Prea putini imi zic ca-s si foarte inteligenta si interesanta.

Sincera sa fiu, nu-mi pasa de ceea ce cred barbatii despre mine.
Mereu am trait cu mine si pentru mine.
Asta i-a enervat pe multi.

Sunt o femeie interesanta ce odata nu credea in nimic.
Cinismul ma defineste. Sarcasmul cu atat mai mult.
Cauta si cerceteaza. Nu crede in nimic.

Nu credeam in iubire. Dar credeam in sex, in putere, in manipulare, in egoism.
Totul pana cand l-am cunoscut pe El.
Si nu, de aici povestea nu devine previzibila in draci.

Iubeam femeile dar imi placeau barbatii.
Nu-mi doream decat sa fiu eu, dar barbatii nu voiau decat sa fiu cum vor ei.

Nu eram dispusa sa accept asta. Sunt puternica, stiu ce vreau, stiu cum sa obtin ceea ce vreau.
Stiu cum sa-mi castig banii, stiu cum sa detin puterea de partea mea, stiu sa ma impun mai rau decat un barbat. Stiu sa nu plec capul jos.

'Orice barbat va avea o dificultate in a fi langa tine' obisnuia sa-mi zica cineva demult.

De ce? Pentru ca nu accept rahaturi si pentru ca pot sa parasesc si ranesc la fel de usor,ca un barbat?
Pentru ca-s logica si sigura pe mine?
Pentru ca daca te joci cu mine,Ma joc si eu cu tine. Si urat.

Sa fie toti barbatii doar niste copiii speriati de bombe si papa lapte?
DA.

Iesisem cu ea intr-o seara. Era cea mai frumoasa femeie pe care o vazusem vreodata.
Ea nu stia asta, dar mie mi-era evident.
Adoram faptul ca era sex pur si ca barbatii o mancau din ochi.
Priviindu-i nu stiam daca sa-mi fie mila de ei sau daca sa rad.

Mi se ofera o bere. Eu nu beau bere.
Mereu mi se ofera multe, numai ce-mi doresc eu nu.

Cam asta cred ca ar cuprinde intreaga idee. 'Mereu barbatii ofera femeilor lucruri pe care ele nu si le doresc''.
Femeile vor respect si caldura.
Cineva care sa le inteleaga.
Cineva ce sa le trateze ca pe un egal si sa le fie alaturi. La bine si la rau.
ATAT.

Ce ofera barbatii? Sex, jocuri de putere, cadouri ( flori, parfumuri, iesiri in oras poate si masini si chestii si mai exagerate). Ce vor la schimb? Orice.

Barbatul ce ma face astazi fericita imi ofera ceea ce-mi doresc.
Iubire, intelegere, respect.
Nu mi-a oferit niciodata trandafiri si rade cu mine cand aude cum ii aruncam inainte la gunoi.

Rade mereu de toti aceia care cauta sa cumpere femei.
De aia care nu stiu ca pentru a primi respect trebuie sa-l oferi.
De cei care nu apreciaza inteligenta unei femei, nestiind cat de utila iti poate fi o femeie.
De toti aceia care nu m-au iubit precum meritam si de care m-am despartit fara regrete.
De toti barbatii care astazi intorc capul dupa mine si se oftica, vazandu-ma dupa, la bratul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu