vineri, 16 mai 2014

Nu poti fi niciodata prea slaba

Sau cel putin asa mi s-a zis.
Bineinteles, eu nu am ascultat si am zis sa incerc.
N-am esuat, dar sincer.. Ciocolata e ceva prea tentant.

Sa ma lipsesc? Sa fac exercitii fizice non stop? Sa am niste nervi cat casa pentru ca mor de foame?

Nu stiu. Alegerea este a voastra.
Traim intr-o vreme in care niciodata nu poti fi prea slaba, si daca esti, e bine sa fii si mai mult.

Cat este suficient? Suficient incat sa auzi ca esti prea slaba!
Exact. Cand incepi sa auzi chestii de genul : Mai mananca si tu ceva! Doamne cat esti de slaba!

Ai reusit?! Uraaaaaaaaa. Acuma incepe procesul de a te simti si mai prost decat inainte.

Cat de prost? Ingrozitor! Aproape de sinucidere. Felicitari. Acum ai multumit pe toata lumea.
Tu esti nefericita, ei sunt fericiti.
O sa par egoista, dar nu cred in ideea aceea, de a-i multumi pe cei din jur.

Vreau sa adorm fericita, atunci cand imi pun capul pe perna.
Sa fiu multumita de deciziile mele.
Sa stiu ca eu-s de vina pentru greselile mele, nu altii, pe care am facut prostia sa-i ascult.

Oricat de mare ar fi presiunea societatii, prefer sa o evit.
Nu ma intelegeti gresit, arat bine, dar arat bine pentru mine.
Nu m-as infometa, nu m-as chinui, nu mi-as risca sanatatea pentru nimeni si nimic.

Mananc vegetarian si cand pot, raw.
Am descoperit acum ceva ani acest regim.
Face pielea luminoasa si te mentine la o greutate stabila.

Si totusi, nu consider asta un 'efort' facut de dragul societatii.
Atunci cand fac sport sau zilnic cand aleg o varianta sanatoasa de hrana, in defavoarea celei pline de grasimi, o fac pe propria-mi raspundere.

Nu m-as vrea mai slaba sau 'perfecta' ca sa multumesc pe cineva.

Si totusi.. am ajuns sa ii dau dreptate unui amic, in ceea ce priveste pe unele femeile.
El mereu a zis ca in zilele noastre, o fata/femeie se va simti mai insultata daca o faci 'grasa' decat daca o faci 'proasta'.

Eu fac parte din alta categorie. Daca-mi insulti inteligenta, o faci pe propriul tau risc, daca-mi insulti felul in care arat insa,o sa cred pur si simplu ca esti nesimtit si ca nu-s genul tau. Simplu.
Nu merita sa-ti strici buna dispozitie din cauza unui marlan.

De ce nu esti niciodata suficient de slaba?

1. Pentru ca nu-ti alegi hainele potrivite corpului tau.

Este un mit, unul foarte promovat, care zice ca, daca esti inuman de slaba orice haina iti ca veni bine.
Fals! Cunosc persoane ce-s slabute de la natura si sincer, nici macar ele nu arata bine in orice.
Totul tine de ideea de a-ti accepta corpul, si de a invata sa-ti arati atuurile mereu, atunci cand porti o haina. Atat.

2.Pentru ca nu esti suficient de tonica/ Nu esti in forma

Altfel va arata un picior lucrat decat altul slab si atat.
Tonifierea este importanta, confera armonie corpului si apoi, sa faci exercitii fizice, este si o metoda terapeutica pentru a te simti mai bine. Te vei simti mai in conexiune cu corpul tau si vei fi invadata de senzatia aceea de' Totul este posibil' . Nu suna rau,nu?

3.Pentru ca nu ai invatat sa-ti iubesti corpul.

Multi nu inteleg un lucru.
Daca tu cand te uiti in oglinda esti multumita, atunci totul este perfect!
Mereu m-a enervat acea idee, cum ca, daca nu esti in 'tendinte', adica rupta de foame si scheletica, clar esti o grasa frustrata!

Bai, unii chiar se simt ok cu ei. Femei sau barbati. Si este fix problema lor ce fac cu corpul lor.
Cunosc femei cu forme care ma termina psihic, cu increderea lor.
Care zambesc si fac glume mereu si care au intotdeauna, o personalitate seducatoare.

Daca ei ii place, ceea ce este si ceea ce vede zilnic in oglinda, asta se va reflecta in toate.
Asa se explica motivul pentru care, ati ghicit, nu modelele si tipele rupte ca din reviste, au o viata sentimentala implinita, ci femeile ce au corpuri normale si nechinuite de soarta.. sau de foame.

Deci. Muritoare de foame? Nu. Increzatoare. La orice greutate si prejudecata.

2 comentarii:

  1. Mie unii imi zic ca sunt prea slaba dar nu ma ajuta cu nimic. Am si eu celulita si colacei ca toata lumea. Recunosc ca uneori ma enerveaza dar de cele mai multe ori sunt ok cu mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu asculta de gura lumii( oamenii sunt rautaciosi si invidiosi). Aveam si eu prietene ce mai ca plangeau din cauza ca toti le acuzau,ba ca-s anorexice,ba ca-s prea grase. Este important ca tu sa te placi. Daca tu esti ok cu tine,se vor gasi si altii ce sa te iubeasca fix cum esti.
      Eu colacei nu am,celulita este posibil( trebuie mult sport si deloc abateri alimentare de la dieta,ca sa nu ai deloc) si totusi la sub 50 de kg, tot se gasesc oameni ce sa ma faca grasa. Concluzia? Rautatea,invidia si frustrarea celor din jur n-are limita. Noi sa fim fericite :D si altii sa se oftice.

      Ștergere