duminică, 15 iunie 2014

Adevarul crud despre viata

Nimeni nu apreciaza slabiciunea.
Fusese regula de aur ce o invatasem mult prea rapid.

Veti spune ca exagerez.
Viata e frumoasa si lucrurile sunt macar gri.

Bineinteles ca asa este, insa asta nu schimba cu nimic lucrurile.

Puterea este putere oriunde.
Si ghiciti ce? Este ceea ce toti isi doresc, deci vor musca pentru a o obtine.

Putem inchide ochii, putem visa la sinceritate, la inocenta, la puritate, dar ea nu exista.

De ce? Simplu. Oamenii nu-s puri. Si nici puternici.
Si unde duce asta? La o dorinta disperata de a avea putere.

Ce am patit?
Nimic. Insa mi-e usor sa vad diferenta, intre cum stau cand sunt la pamant si cum stau cand sunt sus deasupra lumii.

Sa fii deasupra altora, iti cere o doza de cruzime.

Ca femeie vei fi frumoasa mereu, vei impartasi doar aspectele pozitive ale vietii tale,vei munci dublu ca sa reusesti vreo ceva, vei straluci..si vei invata sa inchizi ochii la invidie. Te vei simti singura.
Ca intr-un razboi ce tine la nesfarsit si pe care nu-l poti castiga.
Asa si este. Nu-l poti castiga dar te poti salva pe tine macar.

Un prieten imi spune sincer : Dai dracului pe toti! Daca ai macar un om langa tine, in cazul tau, pe iubitul tau si chiar va iubiti sincer. Ti-e suficient. Esti mai castigata ca altii!

Da sunt. Dar asta nu inseamna ca mi-e usor de digerat ca manipularea, jocurile de putere si cuvintele cu subainteles au devenit laitmotivul vietii noastre cotidiene.
Ca nu mai exista nimic altceva.
Ca trebuie sa calci si sa calci pana cand uiti si ca te distra asta odata.

Nu mai intelegi nimic pe parcurs. Te distra caci o meritau? Te distra ca o cereau? Sau ca nu-ti pasa pur si simplu? Poate un pic din toate.

Ni se spune ca oamenii buni ajung bine in viata.
Unde? La biserica?
Bineinteles ca nu este adevarat si bineinteles ca o simtim.

Ma plang? Bineinteles ca nu. Eu nu-s o persoana buna si ma indoiesc ca mi-as dori sau ca as mai avea capacitatea sa fiu asa.  Diferenta? Cand ma uit in ochii lui imi dau seama ca pot sa fiu si altfel..Macar cu el.

Dar.. dupa ma uit in jur.
Si deja m-am schimbat iar. Scarba mi-e in zambet, sarcasmul mi-e la indemana oricand.
Nu-s dispusa sa pierd. Orice joc de putere va fi castigat de catre mine. Win or die.
And guess what? I'm not dead yet. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu