marți, 24 iunie 2014

Traiesti o viata ciudata

Poate ca lucrurile se intampla cu un sens?
Poate ca ar trebui sa nu ne mai chinuim sa controlam totul?

Citisem demult o fraza de genul : Cand nu ii mai ceri vietii prea multe atunci primesti totul.

Bineinteles ca nu o credeam.
Sunt OCD. Control freak. Vreau puterea absoluta.Ok, macar pe aia ce o pot controla.

Si totusi..nimic din ceea ce sunt si am.. n-a fost obtinut prin munca oribila si chin si mai oribil.
Totul este bine, pentru ca este bine si atat.

Ai invatat ceea ce trebuie sa inveti. De aia iti merge bine acum.
Tot ce este posibil?

Toate persoanele din trecutul meu sunt nefericite.
Sumbru. Nu. In trecut doar eu eram nefericita si ei/ele nu.

Nu stiu ce s-a schimbat.
Nu stiu de cand femeile cinice poarta pasteluri ( macar o zi pe luna) si de ce ele zambesc. Acru ce-i drept.

" Tu mereu ai fost altfel." imi spune o femeie frumoasa, mult prea decenta si cu cuvinte ce tradeaza ceva nopti triste. Stiu ca are o relatie lunga si mai stiu dupa privirea lui, ca el nu o face fericita.

Nu stiu daca am fost altfel.
Stiu ca uram trandafirii caci erau produse bazate pe marketing curat si apoi erau atat de comuni..
Stiu ca visam la un barbat elegant. Unul ce-si poate controla instinctele. Unul ce ar fi dansat cu mine la ora 3 noaptea pe o strada goala. Fara muzica.

Nu m-a multumit niciodata nimic pentru ca mereu doream Altceva sau.. poate Prea Mult.
Daca nu indrazneam nici macar sa vreau mai mult, cum as fi putut oare sa si obtin?

N-am ascultat de nimeni si nimic.
Mereu am facut tot ceea ce mi-am dorit dar ratiunea mereu mi-a fost cel mai bun prieten.

Ratiunea mi-a zis mereu: Arde. Pericol. Nu esti masochista, paraseste, calca, raneste, dar scapi vie TU.

Unele femei ma admira.
Nu stiu de ce. Nu cred ca merit admiratia nimanui.

Stiu ca par a fi ceea ce altii si-ar dori sa fie, pentru ca machiajul e perfect, plictiseala nu exista si rochiile depasesc numarul de 50. Dar asta este o fatada. De ce va doriti chestii superficiale?

Eu din intamplare astazi sunt fericita.
Dar acum 2 ani nu eram. Nici acum 3 ani.
Parerea voastra a ramas insa neschimbata. Eu sunt fericita pentru ca-s frumoasa. Prostii.

Fericirea este altceva. Vine din lucrurile de baza. Din interior.
Superficialitatea este ambalajul frumos in care eu imi aleg sa-mi innec amarul. Sa uit. Nu confundati lucrurile.

Ai experimentat!
Am facut si foarte multe greseli. Se pun ca experienta?
Oricine poate experimenta si trai lucruri dar eu le recomand sa traiasca lucruri frumoase cu oameni frumosi.
Sa evite drama si suferinta. Sa evite lucruri ce doar dau impresia de pasiune.
Pasiunea este frumoasa, suferinta nu.

Viata ciudata?
Beau prea mult ceai si vorbesc prea mult cu oamenii.
Pe parcurs m-am convins ca as putea fi chiar si vegana.

Ma bucur prea mult de lucruri.
Am fost prea nebuna.
Mi-a placut sa risc aiurea.
Am fost autodistructiva.
Am pierdut oameni minunati.
DAR. Am ajuns AICI si Aici, Acum sunt fericita.

Concluzia? Traiti ciudat. Carpe diem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu