miercuri, 20 august 2014

Fiti barbati!

Viata e grea si oribila si doar cei puternici rezista.
Tu esti un ratat si asa o sa ramai.
Nimeni nu o sa te scoata din rahat si nimanui nu-i pasa de probleme tale.

DAR hai sa incepem cu inceputul.
Viata e nedreapta.
Si lumea este condusa de barbati.
Ati inteles? Bun. Nu va umflati inca in pene dragi barbati de abia am inceput.

Daca mie societatea imi impune sa fiu o tipa buna de sa faci infarct si talentata in pat si in bucatarie si capabila sa-mi castig proprii banii si eu nebuna reusesc asta, dar tu stai inca cu parintii sau esti sarac si cu o viata infecta, ghici cine-i vinovatul aici?!

Societatea nu iarta. Eu trebuie sa fiu Sexy. Si tu puternic. Tu esti un fraier insa, asa ca nu ma intereseaza scuzele tale de rahat. Nu ma intereseaza de ce nu esti tu puternic. Nici pe mine,nici pe alta femeie si nici pe nimeni din jurul tau.

Hai cu inceputul.
Cand eram mica imi doream sa fiu barbat.
De ce? Pai ei erau aia independenti ce realizau lucruri.
Femeile nu realizau lucruri. Ele erau cu mancarea si se plangeau mereu.

Crescand am inceput sa realizez multe lucruri:
1.Ca orice voi realiza va fi pus in balans cu felul cum arat.
2.Ca-mi doresc acelasi lucru ca si barbatii: putere
Si cel mai important:
3.Nu exista femeie sau barbat dar exista ideea de om si omul isi va dori mereu sa detina puterea.

Revenind.
Nu compatimesc barbatii ce se plang.
Nu ma intereseaza motivele pentru care ei nu sunt sus si pentru care nu pot sa realizeze ceva.

Dupa mine ei au avut un beneficiu enorm la nastere.
Au fost educati sa fie logici si rationali, puternici, li s-a permis sa-si devolte pasiunile si inteligenta si niciodata nu au fost judecati indiferent ce porcarie au facut cand erau tineri.

Lumea i-a judecat mereu pentru inteligenta si puterea lor.Atat.


Femeile? "Uite cum e imbracata!" "Uite cat de grasa e!" "Uite ce tupeu are si ce ciudata e!"
"De ce nu se casatoreste?" "Nu vrea copiii?"

Adica pe scurt. fetitele,fetele,femeile de mici au fost judecate fix aiurea de oamenii cretini din jurul lor.

Li s-au pus presiuni aiurea. Presiuni ce rareori vizau inteligenta, capacitatea lor de a rationa sau pasiunile lor personale. Au fost judecate fix superficial si in mediul asta infect au si crescut.

Ma plang? Nu. Sincer mie mi se rupe. Eu mereu o sa fiu ceea ce sunt si mereu voi realiza orice imi doresc.
De ce? Pentru ca sunt puternica, de multe ori cum a aratat experienta, mai puternica decat un barbat.

Nu ma plang. Nu judec 'societatea rea si brutala' din jurul meu.

Nu ma intereseaza ca-s vazuta zilnic ca un obiect sexual lipsit de creier.
Calc oameni pe capete si pe organe cu o placere maxima.
Imi place sa ma impun si-mi place sa depasesc orice greutate apare.

Insa daca tu ca barbat, indraznesti sa vii la mine si sa-mi dai niste argumente de rahat pentru care tu nu te-ai realizat sau tu nu poti sa faci, aia si aia, ca ai suferit in viata, o sa risti sa fii scuipat.

Regret scumpete. Mi se rupe. Ai macar de 3 ori mai multa putere fizica decat mine. Ai fost pupat in fund de maica-ta acasa ce nu te-a pus sa faci nimic si te-a lasa sa faci fix ceea ce-ti place. Lumea te-a lasat sa-ti bagi .. in oricine si orice fara sa te numeasca in toate felurile. Si niciodata n-ai fost judecat pentru felul cum arati ci fix pentru felul cum esti tu ca om si inteligenta ta.

Asa ca: Lucreaza noaptea la descarcat marfa. Fa ceva! Fugi in afara si strange bani si dupa cauta sa iti deschizi un business. Fa ceva! Nu te mai plange ca ..un tampit. Nimanui nu-i pasa ca respiri. Fa ceva! Esti barbat ce dracu! Fii regele junglei sau pleaca capul mai in jos si lasa-ne sa te calcam si mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu