miercuri, 6 august 2014

Te simti frustrat?

Imi zic ca asta este.
Desi imi fac cruci cu ambele maini.
Si nici macar nu-s o persoana religioasa.

Ce-i frustrarea? Este sentimentul ala ce te arde pe dinauntru.
Este ca un acid viu si in timp te va distruge. Psihic, fizic, de tot.
As spune cu mana pe inima, ca este calea sigura de asemenea spre o boala grava de ordin fizic pe viitor.

Frustrarea naste depresie, stres , agresivitate pasiva.
Te va roade pe dinauntru pana cand nu vei mai ramane nimic.
Iti va distruge legaturile cu oamenii din jur.
Iti va condamna viitorul.
Te va reduce la stadiul de Nimic cu o viata de Nimic.
Vei fi o umbra a ceea ce ai fost odata.

Si totul de ce? Pentru ca ai fost incapabil sa treci peste un rahat de sentiment!
Vad oameni frustrati zilnic.
Sunt peste tot si nici macar nu constientizeaza ca-s frustrati.
Paradoxul? Eu nu cred ca-s niste persoane incapabile. Sau niste fraieri. Sau niste persoane slabe psihic.
Cred ca pot sa treaca prin acid si sa iasa vii.
Dar .. Adora sa fie victimele propriei lor persoane.
In loc sa LUPTE si sa lupte si sa se chinuie, se arunca singuri ca prostii

Cum depistezi o persoana frustrata?
Este persoana aia ce mai ca se va napusti asupra ta cu motive absurde.
Foarte rar motivele alea vor avea vreo legatura cu tine.
Pentru ca o persoana frustrata isi proiecteaza furia asupra ta.
Tu devii sacul de box in care va lovi cu orice il deranjeaza la viata sau la el.

Am frustrari? Nu. Dar am planuri pentru care muncesc zilnic.
Nu vreau sa le numesc visuri sau idealuri pentru ca asta ar presupune o marja de eroare, ca ele sa nu se intample. Iar eu am sa le fac sa se intample.

Am avut frustrari? 
O tona.
Eram atat de frustrata in trecut incat credeam ca o sa clachez de tot si sa-mi pierd simtul ratiunii.

Ce am facut? Am invatat sa dau vina pe MINE.
Am scris AICI ceva despre acest concept.

Este infricosator sa vezi o persoana ce nu se poate controla.
Frustrarile au maniera lor tipica de a detine controlul asupra mintii si actiunilor tale.
Ele trebuiesc rezolvate pentru ca tu te vrei un individ puternic si liber.
Suna simplu dar nu este deloc.

O persoana sa se rezolve singura? HA. Ce gluma buna ar zice unii!
Mai bine apelez la vicii sau la pastile si ma calmez rapid.
Desigur. Te calmezi rapid si dupa mizeria din viata ta se intoarce sa te sufoce.

Ciudat nu? Cum Solutia este in tine si tu esti Singurul ce o poate gasi?

Am cunoscut femei frustrate si barbati la fel.
Femeile in general se simt frustrate pentru ca-s incapabile sa lupte pentru propria lor fericire.
Se arunca singure intr-un concept despre cum trebuie sa fie ele si totul si acolo zac.
De ce sa faci asa ceva? Esti OM. Poti fi cum vrei tu si sa faci ce vrei tu. Trezirea.

Barbatii au cam toate frustrarile legate de ideea de putere.
Duc lipsa de ea si se simt incapabili sa o recupereze.
De ce? Dati-va niste pumni acum. Fiti duri cu voi. Ce am, ce nu am. La ce trebuie sa lucrez.
Nu o sa fiti Zei niciodata dar puteti fi niste barbati respectabili si smecheri. Deci munciti cu voi!

Mi-as dori ca lumea sa constientizeze ceva.
Frustarile sunt evidente. Cand tipati pe banda rulanda rahaturi fara logica SE VEDE.
Nu trebuie sa fii prea inteligent sa depistezi asta de la o posta.
Deci solutia? TACERE. Rezolvati problemele si invatati sa taceti.
De ce? Tot voi veti pica de fraieri si apoi.. o sa ajunga si lumea sa va dispretuiasca total.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu