joi, 4 septembrie 2014

Optimismul functioneaza

Sarcasmul este manifestarea nefericirii.
Stiu ca citisem asta undeva si eram revoltata.

Adica,eu una ador sa fac glume cu substrat negru.
Nu ma face asta negativa, ci asa sunt eu.Acida si rea.

Daca n-as putea sa-mi bat joc de lucrurile ce ma enerveaza, as ajunge la nebuni.

Multi oameni nu se gandesc sa mai ia lucrurile si in gluma.
Eu am tendinta sa mai fiu si glumeata.

(Da,nu multi se prind, saracii imbecili. Alta gluma.)

Partea enervanta insa?
In trecut vorbea si negativismul din mine.

Adica chestia aia cum ca sarcasmul are si o baza nefericita, se aplica!

Decisesem sa practic optimismul acum ceva ani.
Inarmata cu sclipici si obsesii dubioase pt jucariile japoneze ( Hello Kitty included) incercam sa storc din viata tot ce era pueril si bun. Ma simteam dubios dar macar incercam sa fiu altfel.

Rozul nu mi se potrivea. Sclipicul nici atat. Hello kitty? Cute dar... nu am fost niciodata fana a animatiilor de nici un fel. Esuasem. Ma simteam mai nefericita decat am fost inainte.
Revenisem la culorile inchise ce ma caracterizau si la eleganta rigida.
Din pacate si negativismul revenise.

Au urmat multi ani grei si plini de incercari.
Cand totul era minunat cand cadeam in prapastie.

As vrea sa zic ca totul a fost o aventura pentru ca n-as minti, insa clar aceasta' aventura' m-a lasat epuizata de orice strop de energie.

Greutatile nu-s incitante si nici viata grea nu te ajuta in vreun fel.

VAI.Dar capeti experienta veti spune. Da bun. Intr-adevar. Dar la ce e buna experienta daca 'raul' se tot intoarce mereu in viata ta. Ajuti sa obosesti. Sa nu mai vrei nici sa lupti.
Cam acolo ajunsesem si eu.

Pana cand... am zis STOP. De maine sunt fericita. Imi permit o ciocolata. BUN. O sa ma asez pe iarba si o sa o mananc ,cu o carte buna alaturi. Si o sa mi se rupa de lume! De toti si toate! GATA!

Si ghiciti ce? A functionat. Lucrurile au inceput sa fie din ce in ce mai bune.
Ca si cum faptul ca am urlat lumii ca o sa fiu FERICITA mi-a adus in viata lucruri ce chiar ar face pe oricine fericit. O relatie buna. Oameni faini alaturi.

Bunastare
Si pe mine reusind lucruri pe care in trecut nici un indrazneam sa le visez.
Cum le-am realizat? Nu mi-a mai fost frica de esec, pentru ca oricum ar fi iesit, eu eram ati ghicit fericita. Ca traiesc, ca-s sanatoasa, ca-s tanara.
Si asta a schimbat tot.

Deci optimismul functioneaza?
Bineinteles. Dar nici sa traiesti cu impresia ca viata e roz si ca oamenii sunt lapte si miere, nu-i bun.
Traieste insa cu motivatia ca indiferent ce iti va rezerva viata, bun sau rau, tu o sa iesi bine din situatie si vei fi surprins ca o sa primesti putine lucruri rele, ce necesita rezolvare.
A functionat pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu