vineri, 5 septembrie 2014

Si femeile manipuleaza emotional

N-am lovit niciodata o femeie.
Femeie sunt si eu.

Taica-miu cand eram mica, m-a invatat chestii utile ca "Daca cineva te pocneste cu palma, tu sa folosesti pumnul."
Ce-i drept nu l-am folosit prea des.

Nu simt nevoia sa fiu violenta cu femeile.
Mie mereu femeile mi s-au parut a fi niste fiinte usor fragile.

De ce veti intreba. Pai nu stiu. Cand esti educata sa-ti asculti emotiile si dupa creierul, ai tendinta sa cresti fiind...aa emotionala?

Deci de ce ma enerveaza femeile? Fix de aia ca-s emotionale.

Si vomita frustrari FIX pe mine. Si eu ma enervez. Si-mi vine sa le frec una peste bot.Dar ma abtin.Ca-s fata finuta. Pana la un punct.


Sa ma explic.
Femeile in vreo pozitie de conducere sunt periculoase.
M-au tot avertizat oamenii de treaba asta.

Eu nu i-am crezut, am zis bai sunteti niste misogini infecti! Dar na, eu am avut in principal sefi barbati. Care erau niste dulci. Si niste comici. Si smecheri. Genul de oameni cu care poti sa te imbeti dar poti sa si muncesti si sa faci multi bani.

Totul pana o data.
O data e suficient.
Sadismul feminin obisnuit e infect. Miroase a frustrare si se termina cu o voce ridicata.
Nu trebuie sa ridici vocea ca sa-ti impui punctul de vedere.

Credeti-ma ,voi alea ce va credeti sadice.
Logica e totul. Si nu, nu presupuneti niciodata ca interlocutorul vostru e prost.
Sunt sanse reala ca el sa fie mult mai inteligent.
Jucati inteligent. Chiar flatati omul cand o faceti.

De ce ar manipula femeile emotional?
-Ca-s nesigure pe ele
-Ca se simt slabe si vor sa se simta puternice subminand pe oricine
-Ca nu s-au....rastogolit intr-un pat moale..si un barbat tare..demult
-Ca le face placere( Foarte rar, sexul e placut! practicati asta! oricand! din plin!)
-Ca au impresia ca asa se impune un om puternic ( Nu tampito. Daca vrei sa te impui,o faci politicos, cu argumente solide si respectand pe ala cu care vorbesti. Crede-ma te va respecta si considera puternica mult mai usor, daca arati ca stii sa te comporti in societate ca o fiinta umana)

Deci. Imi plac femeile ce manipuleaza emotional?
NU. Una e sa expui exact situatia unui barbat, femei, copil corect si rational si sa il lasi sa aiba el liberul arbitru si alta e sa-l ataci sub centura crezand ca VAI CE PUTERNICA SUNT.

Nu.Nu esti. Nu ai stiut niciodata sa fii puternica manifestandu-te inteligent in societate.
Esti doar un vampir energetic ce suge ca un vierme din altii.
Atat. Maturizeaza-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu