miercuri, 8 octombrie 2014

Femeile victime

Si se facea ca ma nascusem.
Culmea, eram si frumoasa.

Ma urcam prin copaci, jucam fotbal cu baietii, tipam si urlam de fiecare data cand nu-mi convenea ceva. Toate astea in timp ce mi se repeta constant "Nu asa se comporta o domnisoara!"

"Nu ma intereseaza!" inganam eu sau ziceam fix in fata de-a dreptul si fugeam afara.

Si cresc. Si incep manipularile/jocurile de putere/arogantele.
Lucruri pe care nu le intelegeam, mai ales intre femei.

De aceea am preferat compania baietilor/barbatilor si poate.. tocmai de aceea n-am ajuns niciodata victima lor, ci din contra.

Am folosit aceeasi replica" Nu ma intereseaza!" la orice tentativa a lor de a-mi spune mie, cum trebuie sa fiu, ce trebuie sa fac si mai ales ce trebuie eu sa simt!


"Poate ai sexul gresit!" Radea de mine un amic si eu pe acelasi ton nesimtit, ii ziceam.. zambind usor malefic " Daca este gresit, cum tie iti curge din gura de fiecare data cand ma vezi..inseamna ca esti pe invers!"

"Nu.Esti tu mai speciala si gata."
Si gata?
Nu ma simteam speciala.
Chiar ma deranja ideea ca as fi diferita cu vreo ceva, ma voiam totusi un om social.

Eram cu el si ma uitam in ochii lui.
Se uita de-a dreptul socat la mine dar complet fascinant deci imi permit sa-l intreb.
"Crezi ca egoismul este de vina? Ca te oftici pentru faptul ca niciodata nu vei putea sa ai control asupra mea dar in acelasi timp fix asta te atrage si chinuie?!"

"Nu multe femei sunt egoiste. Da,este fascinant."
Plec si rad in acelasi timp pe strada.

Egoismul mereu mi-a parut a fi cea mai comuna trasatura umana.
Cati s-ar lasa omorati pentru cel de langa ei?
Cati nu ar smulge mancarea din mana celuilalt daca ar fi infometati cu adevarat?
Sa fim seriosi instinctul mereu primeaza.

Unele femei sunt victime pentru ca vor sa fie victime.
Nu este nimic lipsit de egoism aici.
Nici o sacrificare/ act de bunatate/ intoarce si celalalt obraz/ suflet sensibil la mijloc.

Ele accepta si o fac cu buna stiinta.
Isi accepta pozitia fiind constienta de ea.
Stiu asta pentru ca am incercat sa 'salvez' multe si mi-am dat seama ca este inutil.
Ele nu vor sa fie salvate. Ele gasesc nefericirea, incapacitatea, plafonarea si abuzul ca fiind ceva normal. Poate chiar pasional/distractiv.

Exclud din start aici persoanele care chiar sunt in situatii imposibile din care chiar nu pot iesi( Legate de calorifer cu catusele sau combinate cu vreun interlop)
Restul sunt pur si simplu alegeri.

Alegi sa fii insultata si sa nu raspunzi cu "Nu-ti permit sa-mi vorbesti asa."
Alegi sa fii batuta si sa nu te duci la prima sectie de politie.
Alegi sa fii nefericita zi de zi langa barbatul nepotrivit.

POTI oricand sa spui NU.
Solutii exista mereu trebuie sa vrei.

Femeile nu-s egoiste? Oh ba sunt! Dar fix cu lucrurile care nu conteaza.
Ar trebui sa fie egoiste cu propria lor fericire.
Dar ele o vand pe nimic si o lasa in mainile altor oameni.

Bine ca esti egoista si nu imparti din fardurile/parfumurile tale nimanui.

Dar nu ai invatat sa te joci cu un barbat, sa vezi ca si el este om ca si tine,cu absolut nimic mai special si ca oricand poti detine controlul. Poti sa-l bati fix la acelasi joc.

Si crede-ma barbatii respecta ingrozitor de rau o femeie ce poate sa ii puna la pamant.
Nu. Nu pentru ca ea va face non stop asta cu el, ca intr-un joc de dementi.

Ci pentru ca ea POATE. Pentru ca ea e altfel. Pentru ca ea e puternica. Il poate si tine in brate si sa nu rada de el daca el e slab un moment si sa preia controlul intregii lui vieti atunci cand el nu poate. De aia. Aici e diferenta. De aia trebuie sa nu fii victima. 
Pentru ca el are nevoie de un egal. Nu de o jucarie.

Iar pana nu o sa incetezi sa te comporti ca una, nici el nu va inceta sa se comporte cu tine, cum se comporta lumea cu o carpa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu