miercuri, 26 noiembrie 2014

De ce sa nu fii proasta


Da exact.
Sa fii proasta este ingrozitor. Stati cuminti o sa ma explic.

Deci era o zi tipica pentru mine. Aia in care nu dormeam nici alea 5 ore si atunci prost si cica ma "culturalizam" citind diverse rahaturi, pe diverse siteuri.

Am dat de una. Nu,nu urasc femeile. Eu le iubesc si chiar exista unele ce cred ca ma iubesc si ele( sau viseaza in secret sa mi-o.../sa facem dragoste)

Uitandu-ma la asta insa am simtit toti nervii aia ascunsi prin mine explodand.
Era prea proasta ca sa existe.
Si nu,nici macar frumoasa nu era. Dar se credea.

Partea cea mai trista? Nu i-o zicea nimeni.
Toti asistau ca la un spectacol trist la cum se facea ea de rahat.
Si le placea. Dar era tragic.


Si am dat si alora sa vada.
Altor femei. Si au ras si ele sau erau la fel de socate ca si mine.
Nu,nu suntem niste nesimtite oribile ce isi petrec vietile mizerabile razand de altii. Asta-i doar ocupatia noastra de weekend.

Eu m-am intristat.
Chiar stateam asa privind in gol si gandindu-ma la toate chestiile oribile ce exista pe acest pamant.
Oameni rai, rai din fire ce adora sa faca rau.
De ce? Pentru ca e distractiv.
Si care daca prind/dau de una din asta, o nenorocesc.
Adica o fac bucati psihic/fizic/intelectual.

Iar ea e un miel intr-o lume plina de lupi.
Ea nu stie ce-si face expunandu-se asa.
Ea nu stie ca de fapt invita oamenii sa-si bata joc de ea( in cel mai bun caz)
Ca aratandu-se de fapt isi expune vulnerabilitatea in cel mai evident mod cu putinta.
Ca ea urla" Te rog loveste-ma. Fa-mi rau."

Este rau sa fii proasta. Aparent pare o viata usoara. Nu te stresezi.
Nu te gandesti prea mult la toate lucrurile deci ai posibilitati minime sa faci o depresie.
Vezi doar frumosul din orice.
Dar lucrurile nu-s chiar asa.

Am testat. M-am comportat ca o proasta.
De fapt, cred ca am momente cand o fac. Sa testez/sochez lumea.

Ce-am patit? Simplu. Am provocat oamenii sa-si arate instinctul agresiv.
Oameni care intr-o situatie normala nu ar fi indraznit sa ma loveasca verbal, au facut-o.
Si-au aratat adevarata fire. Aia urata.
Dar nu, sa nu credeti ca ( Vai, bine ai facut, asa vezi si tu cine-i bun si rau de fapt) de fapt acest chip al lor este cel real. Cu totii avem parti bune si rele, ne trebuie doar ocazia perfecta sa ne dezlantuim si aratam tot ceea ce este mai rau din noi.

Iar victima perfecta? Se gaseste in femeile naive sau proaste.
Ele primesc totul . Tot din noi ce este oribil.
Le dam gratis orice si oricat.
Deci mie mi-e mila.
Mi-e mila de proaste caci nu stiu ce-si fac.
Si mai ales nu stiu ce o sa pateasca pe viitor.
Si chit ca se schimba trecutul le va urmari .
Si vor primi doar chestii negative aruncate ca niste pietre in ele.

Nu alegeti aceasta cale. Este periculoasa.

2 comentarii:

  1. Da Lumineaza-ne Draga cu ce ești Tu așa Desteapta si cu ces Femeile alea "inferioare" (în Mintea ta) așa Proaste ?? Lumineaza-ne poate mai învață și Proastele" :)))) de la Desteptele astea fătate Deștepte..

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Lumineaza-ne Draga cu ce ești Tu așa Desteapta si cu ces Femeile alea "inferioare" (în Mintea ta) așa Proaste ?? Lumineaza-ne poate mai învață și Proastele" :)))) de la Desteptele astea fătate Deștepte..

    RăspundețiȘtergere