luni, 5 ianuarie 2015

Despre fata dura ce te-a fascinat

Imi incepusem ziua bine.
Cu injuraturi.
Se facea ca mi se frecasera pantofii. Fix aia cu toc cui.
Si-mi placeau aia cu toc cui. Cum sa zic, ma faceau sa fiu mega bunaciune plus mai inalta.
A trebuit sa aleg altii dar ce dracu puteam sa fac?

La ora 22 trebuia sa fie la mine. 22 fix. Daca intarzia i-o zisesem din prima
" Ies cu altul. Crezi ca n-am pe altul sau ce? Te-ai uitat la mine vreodata bine? Si ma vezi cu cat sictir iti vorbesc? Am si creier si stiu sa-l folosesc."

Stiam ca va veni la ora care trebuie dar eu voiam sa intarzii intentionat.

Voiam sa-l testez. Cat de tare ma vrea? Daca este violent si prost crescut si se preface ca este gentleman caci vrea doar sa mi-o traga?
Bine asta clar voia. Dar eu speram sa vrea ceva mai mult de atat.

Intarzii si cobor.
Masina ma astepta.
N-a plecat. Bun. Stiam eu.

Deschid si intru.( Cred ca si zambeam putin, imi scapase)
Il vad ca fierbea putin ( Ok, deci este barbat).
Nu mi-o zice din prima. Nu alege sa urle. Nu gesticuleaza violent ci se uita direct la mine si-mi spune: Ai intarziat.
Eu: Da, a durat pana cand m-am aranjat. Na, stii cum e. Femeile astea.
-Nu-mi plac persoanele ce intarzie. Poate te trezeai singura noaptea, ca eu ma gandisem sa dispar.
-Mi-am asumat riscul asta.
-Ah, da? I-auzi.  Si plecam.

Bautura. Multa. Iar?
Era saptamana mea tampita. Cred ca bausem de 3 ori macar in saptamana aia. Dar asa sa ma rup in doua, nu alta. Nici la facultate nu prea am fost. Dar stiam mereu tot ce se studia. Aveam cursuri, tot. Jucam la sigur. Bem cat bem, ne distram, dar terminam si facultatea, da?
Asa,

"Lasa telefonul ala."
-De ce?
-Ca sa vorbim. Cui ii dai mesaj?
-La o prietena. Nu ai zis sa-mi chem si o prietena? Ca vine ala.. pizda ma-sii. Nu mai stiu cum il cheama.
-Bine. Ce vrei de baut?
-Whiskey.
-Asa sec?
-Bineinteles.

Plictiseala. Unele dansau prin fumul ala gros ce-mi freca ochii.
Se spargeau in figuri si se fortau rau de tot.
Mereu mi-a placut sa observ lumea asa in surdina.
Cand melodia este data tare, toti sunt cumva ametiti si incep sa se comporte tipic.

-Poftim.Whiskey sec.

Ma intind pe canapea pe spate, si-mi odihnesc capul de margine. Inchid pentru o secunda ochii.
Ce fain e. Parca nici nu-s aici. Am fost vreodata aici? Mi-a pasat vreodata de vreo ceva? Cui ii pasa?
-Esti bine? Si simt o mana hotarata ce-mi atinge antebratul deodata.
-Da.
-Ai inchis ochii.
-Da. Ma gandeam.
-M-am gandit sa te sarut. Dar nu-s marlan.
-Stiu ca nu esti,
-Da? Atunci danseaza cu mine.
-Sunt cam..ametita.
-Si eu am baut. Dar te tin eu. Nu te scap, stai calma.

Ne invartim putin stand apropiati si iar nu-s acolo. Ma gandesc de ce fac asta. Nu-s sigura dar este foarte distractiv.
-Stii ca ne cunoastem de cateva luni?
-Da?
-Da. Si mereu ai fugit de mine.Bine,ce-i drept si eu te-am lasat. Am vrut sa vad ce gandesti si care ti-e planul.
-Si care mi-e?
-Esti rea. Ai trecut prin multe si stii sa citesti oamenii. Esti si foarte frumoasa dar mai ales foarte desteapta. Stii ca mi-a zis cineva de tine "Ai grija cu ea, ca-i prea desteapta?"
-HAHA. Ce fain. Cred ca incepe sa ma cunoasca lumea.
-Nu chiar. E nasol pentru tine ca eu nu ma sperii atat de usor. Cand am auzit asta, de-a dracului am
vrut sa te cunosc si mai tare.
-Probabil erai plictisit de viata.
-Nu chiar. Ma placi?
-Nu.
-Ba da. Ti se vede in privire.
-Nu stii ce am eu in privire.
-Se vede si se si simte. De ce ma respingi? Ce are?
-Doar pentru ca-mi place uneori sa te vad, nu inseamna ca-mi placi si tu.
-Vai ce logic suna. Tu te auzi?
-Nu prea. Sunt cam beata.
-Cat de beata? Te poti tine singura?
-Aaaaa ..cred .
-Vino mai spre mine atunci. Si ma trage spre el cu forta si deodata buzele mele sunt intre ale lui. Si nu mai pot sa scap. Si simt ca ma musca. Doar putin asa.
 Imi da drumul deodata si mai sa cad. Ma prinde si zambeste pe furis.
-Esti bine, da? Hai sa stam jos. Si ma trage dupa el pe canapea.

Stau jos si beau. Si tac. Parca miraculos incep sa-mi revin.
Cui pe cui se scoate? Nu stiu. Dar ma simt mai cu vlaga.
Seara trece si eu vreau somn. Sau coma. De vreo cateva zile macar.

Masina s-a oprit.El imi zambeste iar cumva deodata usor incantat. Eu visez deja patul si somnul ala.
"Fii iubita mea incepand de maine. Ne potrivim si o stii si chiar o sa am grija de tine.
Ramane asa, da? Te sun maine sa vad daca esti bine. Poate iesim sa mancam ceva?

-Nu.
-Nu o sa te intreb de multe ori. Nu-s genul.
-Stiu.
-Continui sa te joci? Vezi ca eu cam castig.Sunt foarte perseverent.

Si plec.Fara sa mai zic nimic si fara sa ma uit in urma.Dar stiu ca el a continuat sa se uite la mine pana cand am inchis de tot usa la bloc.

Ametita fiind dau un mesaj "unei fete" ingrijorate de soarta mea. :
- Ai vazut? In ce hal a fost? In ce stil m-a sarutat. Si-a facut-o si a dracului atat de bine.
"Pe mine ma sperie. Mi se pare dubios.E si ciudat asa.."
-Ma place. Rau, Rau de tot.
"Ce satisfactii bolnave ai si tu."
-Cele mai cele baby.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu