marți, 3 februarie 2015

Femeia pentru care nimic nu conta

"Cum se simte sa fii tu?"
-Uneori este raiul pe pamant alteori este un iad ce te consuma non stop."

Asa era atunci.. cand un telefon si o emotie de moment ma opreau doar de a nu pleca de tot in alta tara. Mintea mi se oprea la o tara indepartata si bizara.

Ma vedeam incantata si fascinata de contrastul unei tari libertine.
Ca si cum as fi putut fugi de oricine si orice si sa fiu orice si oricine.

"Dar cum sa pleci..asa? "
-Ce ma tine pe loc?

Asa era. Nu ma tinea nimic pe loc si este ceva periculos in oamenii ce nu au stabilitate.
Ce nu vor sa traiasca dupa reguli si nu le pasa de nimeni si nimic.

"O femeie egoista este dracul pe pamant dar am auzit ca tie iti plac dracii, sau ma insel?!"

Nopti prea tarzii. Discutii ciudate. Oameni iesiti din comun.
Si deja era prea mult.

"Cum mai este viata ta?"
-Interesanta..
-"Mereu am stiut ca tu o sa faci lucruri. Ca esti altfel pur si simplu. Ce fain tre sa fie sa nu te plictisesti, eu-s deja obosita de cat lucrez si deja ma simt batrana."
-Trebuie sa plec.
-"Unde?"
-Sa rezolv o problema. Si-n gand: Daca ai sti, ai intelege?

Whiskey iar. Pentru ca puteam. Pentru ca mi se parea si un gest masculin. Pentru ca voiam sa intimidez si apoi pentru ca era singura bautura ce ma facea sa ma simt mai bine.
"Cred ca noi doi ne potrivim. Ti-as face si casa cred. La naiba, te-as lua de sotie, doar esti si frumoasa si desteapta!"
Cat de plictisitor.
"Hai la mine.Stiu sa fac un ceai foarte bun si vreau sa mai vorbim. Nu se va intampla nimic."
Stiu ca nu se va intampla nimic
-Ok. Stai sa-mi iau haina.
Si tremura. Si-mi facuse ceai si chiar era bun. Si discuta despre el, despre viata. Despre de ce el ar fi o alternativa buna. Si incerca sa ma faca sa uit tot ceea ce sunt. Sa devin sotie, cu doi copii si gatindu-i zambind iar seara cand va iesi cu ai sai colegi sa ii fiu sotie trofeu. 
-Cred ca ar fi timpul sa plec. ( Daca orice altceva mai interesant nu se va intampla caci tu vrei sa-mi dovedesti in continuare ca esti barbatul visurilor mele.)
"Lasa-ma sa te conduc eu acasa cu masina. Sa nu iei cine stie ce taxi."
-OK. Desigur.

"Stai putin..Vrei sa zici ca nu te-a ..? Nimic?"
-Nimic.
"De ce?"
-Inca nu-ti intelegi propriul sex?
N-a facut-o caci el voia sa-mi dovedeasca ceva. Ca este altfel. A vrut sa ma cucereasca.
"Si i-a iesit?"
-HAHA. Din plin.

O sa plec sa pictez.
"O sa pleci din tara ca sa pictezi? Unde? Cu cine?"
-Conteaza?!
"Bineinteles ca da."
-Nu pentru mine.
"Il iubesti?"
-Nu. Este complicat.
"Vorbeste femeie cum adica este complicat! Ma sperii!"
-Nu toate relatiile sunt bazate pe iubire. Atat pot sa-ti spun.
"De ce ai vrea sa ai o relatie cu un om daca nu-l iubesti?"
-Pentru ca este interesant. Poate chiar distractiv..
"Mi-e frica.. O sa fii bine?"
-Da.
"Esti sigura?"
-Da.Am mai facut-o inainte.
"Ce vrea sa insemne asta?"
-Ca stiu sa-mi port singura de grija. Ca-s foarte ok.
"Nu pari foarte ok."
-Nu-s foarte ok..sunt destul de ciudata."
"Nu mi s-a parut vreodata ca ai fi fost ciudata."
-M-am ascuns bine.

Mereu mi-a placut sa fiu singura. Momentele alea in semi-intuneric in club spre dimineata cand toti sunt ori beti ori dezamagiti de o noua zi ce va veni si totul va reveni la normal.
Momentul acela este al meu. Atunci eu stiu ca noua zi nu difera deloc de noapte.
Ca zilele sunt asa cum mi le fac eu.
Ca Universul este deschis si ca orice este posibil.

"Te simti puternica dar nu esti. Se vede in privire ca esti trista."
-Conteaza ce am in privire?
Stiu cand cineva ma doreste si tu ma vrei din prima clipa in care m-ai vazut.
Orice argument legat de ce as fi eu nu-ti va conferi vreo putere asupra mea.
"Pentru ca nu lasi pe nimeni sa te citeasca?"
-Nu ai ce sa citesti. Orice speri sa gasesti in mine este demult gol. Pur si simplu nu-s acolo si o stii. Si asta te sperie si te excita.
"Si acum ce se intampla?"
-Acum faci ce vreau eu sau dispari.
''Suna just."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu