luni, 13 aprilie 2015

Barbatii prefera papusile

Il priveam direct in ochi. Cu tupeu.
Era barbatul acela.
Acela ce hotaraste destine.
Ce a avut femei ireal de perfecte.
Ce nu s-ar uita la cineva normal si care traieste in lumea in care totul este posibil sau poate fi cumparat macar.

Ma amuza. Ma gandeam ce fragilitate poate zace in asemenea om.

Cum este sa alegi o femeie dupa cum arata. Barbie sau ireal de eleganta si perfecta. Cum femeile alea sunt seci. Cum operatiile estetice le-a facut pe toate sa arate la fel..
.. si apoi la mine cum eu n-am sani :)) Si radeam.

Cum indrazneam sa n-am sani intr-o lume ce-i cere imensi? Cum indraznesc sa ii am mici si sa ma cred perfecta? Sa fiu scunda. Sa nu arat tipic.

Stiu ca el ma intuia.
Se gandea ca ma voi simti ..fragila. Si nesigura. Ca eu constientizez tot ce reprezinta el.
Bineinteles ca se apropiase.
Voia sa o simta.
Superioritatea.
Voia sa-si arate superioritatea si eu sa ma topesc/chinui din vina ei.
Nu s-a asteptat sa fie lovit asa dur.

Zambeam. Radiam. Aveam un sacou stramt de culoarea metalului si ochii imi ardeau.
Vedeam lumi. Destine. Imprevizibilitatea si posibilitatea din tot. Eram echivalentul pasiunii.
Pasiunea eram chiar eu. Viata.
Eu traiam ca sa traiesc si eram libera. Libera de a distruge pe oricine. Si de a fi eu.
Atunci el a fost distrus.

Priveam siguranta acelui om..si el se simtea zdrobit de a mea.
Logica lui ii spunea ca eu nu pot sa fiu tot...Ca nu. Este imposibil. Eu nu ma pot crede tot. Eu trebuia sa fiu fragila/influentabila/sa am creierul varza si sa fiu supusa de niste standarde de frumusete/despre femei , imposibile de atins de oricine.

SI totusi..eu radiam. Aveam o sexualitate intriganta ce mi se transmitea prin toti porii.
O frumusete ce te captiva si o incredere ce te lovea fix in inima. Si fascina.
Nu voi nega ca ma uitam la el de parca el era nimic.
Pentru ca pentru mine asta si era. Un barbat ca toti ceilalti. Unul ce nu-l cunosteam si nici nu-mi doream sa o fac...

Si totusi..el a venit glont. Voia atentie. Voia sa ma distruga. Voia ..lucruri pe care nu le mai gasise la nimeni altcineva vreodata. Era fascinat de acea femeie altfel. Acea femeie puternica. Increzatoare. Interesanta,
Deodata femeile perfecte..se prefacusera in praf. Nu-l mai interesau. Nu mai contau. Nu mai stia ce-i cu el, nu mai gandea. A simtit nevoia si sa mi-o zica'' Nu stiu ce mi s-a intamplat in ultimele 48 de ore.Parca am delirat.Numai la tine ma pot gandi''
-Este simplu, am vorbit.
-De la atat?
-De la atat.

Nu am nevoie de confirmari sau sa fiu iubita macar.
Eu stiu ceea ce sunt. Nu-mi voi pune niciodata silicoane. Imi ador sanii.
Nu voi purta tocuri mereu. Ador ca-s micuta si interesanta.
Nu voi fi femeia standard si nu voi spune niciodata, nimanui, sa fie asta.
Le voi spune sa fie ele.. sa fascineze fiind ele. Le voi spune sa fie increzatoare si niciodata, sub absolut nici o forma sa nu puna capul jos. Sa nu accepte sa fie jignite si tratate aiurea.
Le-as sugera sa fie femeia visurilor lor.
Sa se iubeasca, sa se atinga, sa simta ca lumea este a lor..pentru ca da, chiar este.
Le-as zice sa danseze pana a doua zi dimineata si sa poarte hainele ce le fac pe ele sexy, nu pe altii sa le creada asa. Sa fie libere si sa faca orice fara frica.
De ce? Pentru ca nici ei nu vor papusi.. si apoi cui ii pasa de ce vor ei oricum? :)))

2 comentarii: