marți, 21 aprilie 2015

Femeilor le este frica sa experimenteze

2AM. Machiaj,tocuri si fugi.
''Unde pleci?''
-Ies.
''De ce?'
-Cum adica, de ce? Distractie.

Cu o privire usor enervata dispar.
Studentie. Dar asta sa-mi fi fost scuza?
Nu chiar. Oricum as fi iesit. Oricand.

Se petreceau lucruri.
Incepusem sa ma cunosc bine de tot si atunci cand ma priveam in oglinda imi placea ceea ce vad.
Investisem bani seriosi in lucruri aparent inutile. Dresuri, pantofi, truse de machiaj, parfumuri.
Mi le cumparasem si le vedeam ca arme letale.

Stiam ca sunt esentiale si urma sa aflu si multe alte lucruri..mult mai interesante.

El era pretutindeni pe atunci,
Ca o umbra. Una ce o lasam sa existe pentru ca exista o legatura.
Nu stiam sa definesc ce/cum exact. Nu mi-am dorit-o sa o fac vreodata.
Nu mi-am definit barbatii, am fost prea preocupata sa ma definesc pe mine.

Lolita, de ce te imbraci in haine de femeie fatala?
Ce ascunzi? Cine esti de fapt?

Ma miscam rapid si fara urma. Voiam lucruri. Relatia cu mine era cea mai importanta.
Eu ca femeie. Cine sunt? Cine pot sa fiu?
Experienta mi-o tot arata si ma intarea in convingeri.
Sunt chiar eu. Sunt suficienta si da..sunt sexy.

Atunci m-am si convins. Femeile rareori experimenteaza.
Traiam ciudat. Traiam diferit. Eram egoista.
Eu voiam sa stiu CINE sunt.

Sexul, ce-i ala?
Sexul facut ca placere?
Sexul fara iubire?
Placere? Fara iubire?
Intrebari fara rost . Intrebarea ce trebuia sa persiste era de fapt:
'' Ti-e frica sa afli cine esti? Ti-e frica sa te cunosti? Ti-e frica sa stii exact ceea ce vrei?  Ti-e frica sa-l cauti, pe acela ce-ti poate oferi orice si sa fie compatibil din toate punctele de vedere?
Daca ti-e frica nu vei obtine niciodata ceea ce-ti doresti.

Atunci cand vorbeam cu mine, eu stiam.
Viata, in esenta, are o limita.
Cativa ani limitati si dupa murim.
Murim si atunci oamenii, frica,parerea lor, nervii tai, nu vor mai conta.
Atunci se va trage linie.
L-ai gasit pe EL? Ai simtit iubirea? Ai cunoscut placerea? Ai trait? SAU 
Ai fugit de viata sperand /gandind ca ea nu-ti apartine.

GRESIT.  Ea-ti apartine si doar tu detii adevaratul control asupra ei.
Tu vei fi egoista si-ti vei oferi vietii tale fericire.
Tu vei fi egoista si-ti vei cunoaste corpul pentru ca tu esti singura ce-l poate controla.
Tu vei trai asa cum iti doresti dupa propriile tale reguli, pentru ca daca vei gresi si vei ajunge nefericita, va fi greseala ta, nu greseala altora. Iti vei asuma asta. Si asta te va elibera.

Frica. Ea exista doar in mintea ta.
Esecul este garantat indiferent. Controlul adevarat este controlul asupra fricii.
Scapa de frica si alege sa traiesti.
Alege sa fii femeia ce o invidiezi.
Femeia ce simte.
Femeia ce se cunoaste sexual.
Femeia ce are tot pentru ca a luptat ca sa aiba tot.
Alege sa fii tu aceea pana cand viata iti va taia aceasta sansa,
Alege sa fii libera.
Alege sa fii fericita. Indiferent. Oricand. Mereu.

6 comentarii:

  1. Mie, când eram "mai mic", aveam reticenţe să "experimenteze" una cu mine, mai târziu am facut pasul "suplimentar".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 'Eu", nu "me" (am modificat fraza si n-am modificat tot).

      Ștergere
    2. Tu esti barbat :))) Voua oricum nu va este frica sa experimentati atunci cand treceti peste pragul initial al timiditatii. Nu va omoara ''vina'' :))

      Ștergere
    3. Şi nu ne temem de "contracepţie eşuată", deşi ar trebui sa fim responsabili, şi preventiv, şi nici să nu ne fofilam în caz de eşec, o mamă nemăritată are probleme.

      Ștergere
    4. Those of you who are of my generation remember the Cuban Missile Crisis, the drills in our schools where we got under our desks to shield ourselves against a Russian nuclear attack, the seemingly overnight erection of the Berlin Wall, and the War in Vietnam fought to stop the “domino” spreading of Communism.

      I remember the turbulent sixties where cities burned, national leaders where assassinated, schools taught a love for America, and young men married the girls they impregnated. The nation has changed and we never saw it coming.

      http://www.newswithviews.com/Daubenmire/dave173.htm

      Ștergere
    5. Oh. Dragut. Sa fii matur intr-o situatie de asa gen..da.

      Ștergere