luni, 27 iulie 2015

Cum sa nu fii numita o femeie usoara

Asta-i intrebarea ce mi se pune cel mai des...
Nu. Nu suntem in 2015.
Oamenii nu s-au schimbat si daca da.. multi inca sufera de prejudecati.

Ma afecteaza uneori sa aud o fata, o femeie, ca timid ma intreaba Daca a dori sa faci sex este ceva gresit. Stampila de femeie usoara se da atat de des oricui incat.. de ce m-ar mira?!

Dar noi suntem femei. Si logic ar fi sa traim pentru noi nu?
Sa ne pese de fericirea noastra.
Sa descoperim cine suntem noi cu adevarat.
Sa ne culcam seara simtindu-ne fericite.

Nu este o greseala sa fii egoista cu ceea ce-ti doresti. Este o greseala sa nu fii.
Si oamenii vor profita mereu de cei carora le lipseste egoismul...

Tu cum ai facut? Nu te-au judecat oamenii aspru?
Pentru ca i-am futut? Nu. De ce?!

Uite cum vad eu lucrurile.
Daca eu imi castig singura banii, nu ma imbrac ca si cum ma poti cumpara de la coltul strazii cu 50 de lei si tu totusi, barbat te risti sa ma numesti o femeie usoara. o sa risti sa vezi rapid de ce am fost numita pana acum si scorpie si psihopata.
O sa te fac sa-mi stii de frica si sa nu indraznesti a doua oara sa deschizi gura cu atata usurinta in fata unei femei.

Lucrurile sunt cat se poate de simple.
Imi castig banii asemenea unui barbat, nu-s o animala in societate ci o Lady dar daca te bagi in ceea ce fac eu in viata mea personala si ai tupeu sa ma judeci, o sa te calc in picioare cu cea mare placere pentru ca esti o vita ce nu crede in egalitatea dintre sexe.

Cum m-am descurcat in situatiile delicate?
Pai.. nu prea am fost in ele.
Eu n-am fost numita femeie usoara niciodata desi faceam sex si-mi placea sa fac asta.

In principal cred ca nu primeam stampila pentru ca-mi aratam creierul mai des decat sanii.
Apoi.. privirea mea nu sugera ca as fi genul de femeie cu care e indicat sa faci glumite de genul pentru ca:
 1.Nu o sa te fut daca incerci sa ma jignesti asa ,
2. S-ar putea sa nu-ti placa urmarea furiei mele.

Tin minte insa ca un bou, odata, ce nu ma cunostea, a insinuat arogant asa ceva in fata mea.
Recunosc. N-am mai apelat la cuvinte usturatoare, ci am vrut sa-l dau cu capul de bar direct.
Se pare insa ca impulsul meu de a-l apuca l-a speriat insa si asa lucrurile s-au aplanat.

In general la orice aluzie de genul taxam. Urat. Lovituri in... minte?!

Si apoi.. voi chiar nu stiti nimic despre mentalitatea masculina?!
O femeie desteapta/cinica/rece nu va fi considerata niciodata o femeie usoara.

Barbatii traiesc cu impresia ca femeile emotionale sunt mai usor de cucerit/sedus/pica incontrolabil in bratele oricui. Ironic sau nu, alea in general sunt chiar fete cuminti.
Dar asta-i mentalitatea generala. Acceptati-o.

Ce faci?
Lasi impresia ca esti a dracului macar putin.
Principiul '' Nu pic in patul oricui. Ci arunc eu in pat doar pe barbatul ce ma atrage/intereseaza.
EU aleg ,nu ei ma aleg.''

Deci. Cum supravietuiesti intr-o lume a barbatilor tu fiind femeie ce ai chef sa faci sex la fel ca orice om normal? Le inveti toate regulile si le schimbi/darami.
Gandesti ca ei, faci ca tine.
Inveti sa fii logica/practica si rece.
Si apoi obtii ce-ti doresti cu un ..egoism maxim.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sovereignty comes naturally to a woman when she develops an empowered Goddess mindset! ;)

    Best regards,

    Sallzestra

    RăspundețiȘtergere