joi, 27 august 2015

Ce nu inteleg femeile destepte si fetele frumoase

Si-mi vine sa urlu.
Tocmai am terminat de facut un set de exercitii ce m-au terminat atat psihic cat si fizic.

Simt dureri prin tot corpul si mi-as dori sa ma indop cu inghetata, sa ma ascund intr-o pestera si sa traiesc fericita acolo toata viata. Si sa fiu grasa.

Dar nu pot.
Pentru ca, 1. M-as plictisi clar in 2 zile
2. Imi cam place viata asa cum e ea, grea si interesanta.

De ce atat chin? Sunt doar o femeie inteligenta, sexy si chiar am simtul umorului.
Stiu sa vorbesc cu un barbat si sa atrag cu usurinta ambele sexe.

Ce-i cu atata munca superficiala?

De ce n-as mai citi inca 2 pagini din cartea aia ce de 4 zile tot aman sa o termin?
Pentru ca nu am voie. De aia.
Pentru ca viata/intelepciunea si cinismul bazat pe REALITATE nu ma lasa!

Contrar opiniilor unora, stiu sa fiu o femeie inteligenta.
Sa ma comport in societate, sa-mi castig banii, sa cuceresc un barbat doar cu umorul si felul meu de a gandi dar in acelasi timp...
VREAU SA FIU SUPER BUNACIUNE.

Stii cum? Sa merg dezbracata non stop si sa-mi vina si mie sa sar pe mine.
De ce? Ati vazut vreodata una sexy/cu corp perfect imbracata office?
I-ati studiat gesturile? Pana si cum isi bea cafenea.
S-a apropiat de voi si v-a facut imediat din doua vorbe si dupa s-a intors cu tocurile ei cui in treaba ei.

Cum v-a lasat asta>? Nu prosti, fascinati, ofticati si urand-o cu spume dar dorind-o maxim?
Femeia perfecta! Frumoasa, desteapta, scorpie, axata pe scop si feminina.
De ce perfecta? Pentru ca poate.. si pentru ca a reusit sa constientizeze niste lucruri importante despre viata/societate/oameni.

Nu suntem in societatea ce sa ne permita sa avem doar anumite calitati.
Ca femeie trebuie sa fii orice sau esti descalificata din start.
Nu poti sa-ti permiti sa fii doar frumoasa pentru ca vei fi folosita.
La fel cum nu poti fi doar desteapta si sa nu te straduiesti sa ai un corp frumos si un chip aranjat pentru ca vei fi pusa la zid.

Nu sunt lucruri usoare.
Si eu le detest.
Si eu as sta non stop intinsa si sa nu fac miscare deloc.
Si mie-mi place sa mananc.
Si eu uneori plang, vreau viata usoara,lucruri usoare,sa fiu judecata mai putin.
Dar nu se poate.
Nu suntem in rai.
Putem sa ne iubim si acceptam dar nu exista egalitate in lume
Cine are mai multe calitati castiga iar eu vreau sa castig mereu.

Vreau sa fiu frumoasa,puternica si desteapta.
Si de asta muncesc zilnic. Indiferent daca mi-este greu sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu