duminică, 2 august 2015

Cum se simte sa fii o femeie excentrica

Inchide ochii. Deschide-i. Priveste in jur.
Totul n-are sens dar totusi toti par fericiti.
Bei si-ti inchizi ochii. Iti lasi capul pe spate. Gandurile se calmeaza. Viata devine lenta si usoara.

Senzatia de bine amestecata cu ideea ca viata este doar o clipa.

Nu stiu multe despre generatia mea.
Stiu ca adoram bocancii de piele.
Ca citeam non stop si ca uram oamenii prosti.

Ma simteam om si atat. Simteam orice, experimentam orice imi trecea prin minte.

Oscilam intre masculin si feminin.
Eram bisexuala. Pictorita. Ma pasiona antreprenoriatul.
Voiam sa vad intreaga lume si ripostam violent la oricine incerca sa-mi zica mie CINE trebuia sa fiu.
Si mi-a mers bine.Chiar foarte bine.
Cui ii pasa?! De ce atatea reguli?!
Da-le naibii si traieste. Respira. Bucura-te de fiecare zi.

Aveam atata tensiune in mine incat simteam ca o sa-mi crape capul in doua.
Tremuram. De nervi. Eu trebuia sa fiu eu.
De ce n-am voie sa fiu eu?!
Atata stres. Atatia nervi.

Daca eu nu pot sa fiu eu, vreau sa omor! Omoara-ma acum! Distruge-ma!
AH. Dar eu nu puteam fi nici macar distrusa.
Priveam persoana ce cu atata dorinta vruse sa-mi faca rau si radeam.
Nu simteam nimic. Ba chiar cu un zambet sadic ma ridicam si spuneam ''Sa incep eu acum?!''
Ma analizam des.
De unde atata forta?
Din Egoism.


Cum ai putut sa faci asta?
Doamne ma sperii!
Esti cea mai ciudata persoana pe care am cunoscut-o!
Zambeste ciudat si pleaca. Nu-s oamenii facuti pentru a te intelege. Ei nu conteaza. Tu contezi.

Mi-a placut sa fac opusul lucrurilor ce trebuiesc facute.
Sa gasesc metode noi. Sa distrug conceptii. Sa-mi fac propria cale.

''O femeie nu trebuie sa fie asa! Trebuie sa se mai ascunda. Si reputatia ta? Si tu? Daca o sa ajungi rau?'' - Daca nu o sa ajung?! Daca o sa patesc fix opusul?

Injuram oribil. Vorbeam direct.Nu-mi pasa de nimic.

-Esti suficient de mare?!
-Ma vrei? Nu-mi pasa! Ma plictisesti. Esti un prost.Nu ai absolut nimic special.

-Nu-mi pasa ce ai auzit tu despre cum sunt femeile si despre cum ar trebui ele sa se comporte. Eu ma comport cum dracului am eu chef, ai inteles?!
-Nu-ti convine felul meu de a fi? Pleaca. Nu te obliga nimeni sa ma suporti.
-Nu te juca cu mine. Nu o sa-ti placa ce pot sa-ti fac dar daca insisti o sa ti-o dau si bine.

Nervi si instincte pure amestecati cu o pasiune pentru tot ceea ce este frumos si complex.
Un DA sau NU clar.
Un TE VREAU sau DISPARI.
Un IUBESC asta sau URASC asta.
Nimic la mijloc.
Nici un compromis.
Vreau sa fiu eu. Vreau sa gresesc. Vreau sa fiu singura vinovata daca viata mea este de rahat.
Vreau sa fiu propriul meu judecator rece si mama ce ma alinta seara atunci cand am reusit.

Pot sa-mi port singura de grija.
Am facut-o ani de zile incontinuu.
Nu esti tu barbatul ce o sa ma salveze.
Esti barbatul ce o sa-mi fie alaturi ca egal.
Nu vreau sa ma salvezi vreau sa ma satisfaci. Mult mai bine decat as reusi sa o fac eu singura.
Vreau sa ma fascinezi. Sa-mi infrumusetezi viata. Sa-mi dai un plus.
Vreau sa te respect si sa fiu mandra ca te am.

Nu stiu ce voi fi. Nici macar in ce tara o sa raman. Nu asta conteaza.
Ceea ce conteaza este ca voi fi eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu