vineri, 18 septembrie 2015

Ajuta-ma sa ma redescopar

Se facea ca fugeam..

Era acelasi vis.
Ma sufocau sentimente prea puternice si eu intr-un impuls salbatic fugeam.

Fugeam de un El.
Nu-i vedeam fata dar el venea cu repeziciune spre mine.

Aruncam cu obiecte in el, tranteam usi dupa mine dar el tot continua sa vina dupa mine.

La un moment dat, fugind, ma adapostesc in cel mai ingrozitor loc din lume si ma opresc.
Stiam ca acolo el nu va intra si totusi sufeream.
Deodata ma trezesc.



Sa fi fugit mereu?
De ce fugeam?

Fugeam de tot ce ma tinea pe loc. De tot ceea ce nu sunt eu.
Voiam sa fiu libera, de aceea fugeam.
Sentimentul ca as fi captiva mi se parea prea ingrozitor ca sa-i permit sa existe.

Poate ca ani de zile am tot fugit.
Atunci cand n-am fugit am ripostat violent.
Alteori nu-mi gaseam pacea.
Un animal turbat ce musca pe toata lumea.
Dar animalele sunt sexy,nu?!

Viata este un haos. Stiu.
Oamenii nu sunt perfecti si siguri. Stiu.
Fericirea este chiar in tine. Stiu.

De data asta stateam pe loc si nu mai fugeam.
Eram frumoasa, aroganta, puternica.
Am zis clar. Provoaca-ma. Distruge-ma daca poti. Nu voi lasa capul jos.
Sunt cel mai sexy si puternic animal pe care-l cunosc.

Poate atat mi-a trebuit?
M-am redescoperit mereu prin altii si asa mi-am ascutit coltii.
Asa mi-am vazut frumusetea brutala si am stralucit in propriul meu univers.
Asa am creat totul de la 0.

Care-i ideea?
Sa nu ne mai mintim.
Nimeni nu stie cine este exact. Ne schimbam rapid. Suferind. Devenim altii..dar prin schimbare ne apropiem de cine suntem noi cu adevarat.

Mie poate mi-a luat 5 shoturi de absinth, o frica oribila depasita cu succes in doar o fractiune de secunda si o privire sincera asupra mea. Sunt tot ce am si asta-i suficient.

Si acum cand zambesc scriind asta, sunt constienta ca niciodata n-am fost mai puternica, mai frumoasa, mai altfel , mai fascinanta.
Acum nu mai sunt femeia in rosu. Nici macar cea in negru. Acum sunt EU si Doamne cat de bine se simte asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu