duminică, 13 septembrie 2015

Ce-i sexualitatea?!

Sexualitatea este identitatea ta.

Cum mergi, cum te uiti, cum relationezi cu oamenii, toate acestea te definesc si-s strans legate de sexualitatea ta.

As risca sa zic ca sexualitatea este cea mai definitorie trasatura a unei persoane.

Eu una am tendinta sa categorisesc oamenii sexual.

Poate pentru ca-i simt?
Gesturi ce tradeaza, priviri ce zic multe, anumite timiditati..

Afla ce-ti place si vei afla cine esti,

Dar mai bine afla cine esti, fii acea persoana la capacitatea ei maxima si bucura-te.
Mie mereu mi-a placut sa ma definesc singura si sa nu las pe nimeni sa-mi zica altfel.

O EA-mi spune ''Tu ai o privire aparte/o scanteie in ochi. Una ce zice clar ca te va abuza/folosi sau ca poate sa stearga podeaua cu tine dar in acelasi timp aceeasi privire zice ca te-ar putea face sa urli de placere daca are ea chef. ''

Zambesc si ma simt flatata.
AH. De asta intimidez pe atatia oameni?
Dar asa ma uit eu. Aia-i privirea mea sexy :))

El imi spune ca-s cea mai frumoasa femeie pe care a cunoscut-o si stiu ca o privire de-a mea l-ar face instant sa ma urce pe toti peretii dintr-un impuls aproape incontrolabil.
Nu ma deranjeaza puterea mea.
Ca pot sa fac asta.
Imi place ceea ce sunt.

Mi-a luat ani sa fiu confortabila cu mine si sa-mi accept diferentele.
Nu voiam sa fiu ca nimeni voiam sa fiu ca mine si stiam ca sexual trebuie sa ma exprim tot asa.

De ce aceste intrebari? Pentru ca multi sunt incapabil sa defineasca Bisexualitatea si Identitatea Sexuala. Raman himere/intrebari fara raspuns in aer si nimeni habar n-are ce cum.

Ce ar fi Bisexualitatea? Pai atractia fata de ambele sexe.
De ce un om ar fi atras de ambele sexe?
Este simplu pentru ca este atras de Esenta unui om nu de genul/corpul sau neaparat.
Este o atractie ce se poate extinde de la ceva pur mental la mult mai mult.
Oricum ar fi este o experienta unica si o persoana bisexuala va fi intotdeauna mai increzatoare in ea si mai deschisa/se va bucura de viata mai mult.

Ce este acea Identitate Sexuala?
Cine esti, ce-ti place sa faci sexual, Cum te vezi/definesti ca om.
Fiecare om are o anumita identitate sexuala pentru ca fiecare om este diferit deci are o identitate data de personalitatea lui.
Identitatea sexuala este cartea noastra de vizita.
Ea ne spune cum sa ne aranjam, cum sa privim pe cineva si ce tehnica de flirt sa avem.
Suntem chiar noi.
Noi cei ce ne ascundem sub haine, preconceptii si atunci cand usile sunt inchise.

Iar mie.. mie-mi place de cine-i un om cu adevarat.
Asta ma va atrage mereu si asta voi cauta sa descopar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu