duminică, 10 ianuarie 2016

Seductie: Femeie versus fetita

Cu riscul de a fi injurata o sa va zic un secret pe care mamele,bunicile noastre nu ni l-au zis . poate de rusine sau.. poate ca nu-l stiau nici ele.

Relatiile sunt simple.

Fidelitatea unui barbat poate fi obtinuta.

Si nu, nu trebuie sa fii papusa/obiectul sexual al unui barbat vreodata.

Cand mama ta ti-a zis: Daca barbatul tau iti cere, sa ii dai, ea n-a zis-o cu rautate.

Lipsa sexului/dorintei sexuale desparte multe cupluri.
Si SEXUL, da chestia aia ''murdara'' mereu va lega un cuplu.

Crezi ca este al tau pentru ca-i cunosti sufletul?
Vezi ca el nu este guvernat doar de suflet.

Daca tu uiti sa fii femeie/ingrijita/rasfatata/seducatoare/feminina, sa te astepti ca si el sa uite sa te doreasca.

Nu stiu daca 30 este limita, sau daca atunci inveti.
Poate experientele sunt cele ce ne definesc.
Stiu insa.. ca am sedus mereu mai mult atunci cand eram feminina,fragila dar cu o atitudine sigura decat atunci cand eram vulgara,directa si evidenta.
N-as vrea sa cred ca o fusta lunga este mai sexy decat una scurta dar... barbatii iti vad ''valoarea'' si in cat de mult tu te valorifici.
Daca tu te vezi ca o bucata de carne, si ei te vor vedea fix asa.

Port cercei de argint sau ceva de bun gust si o rochie lunga desi este mulata.
Merg sigur dar incet.
Mi s-a oferit un apartament pentru o noapte de sex.. si am ras.
Pentru ca am refuzat mi s-a oferit tot. '' Nu pot fi cumparata.''
-Stiu, ma enerveaza asta.

Am invatat sa fiu femeie, pentru ca ma valorific prea mult?!
Ce este prea mult? Unde este limita dintre vulgar si sexualitate, moralitate si imoralitate, feminitate si femeie vulgara?! Exista, este acolo dar este greu de mentinut.

As zice ca sexualitatea feminina incepe cu un chip ingrijit, un machiaj atent studiat, niste haine elegante dar sexy si constiinta ca nimeni, niciodata nu are voie sa-ti zica tie cat valorezi.
Eu mereu mi-am zis ca sunt pretioasa, importanta si scorpie.

Sunt femeia pentru care ti-ai vinde si sufletul si nici atunci s-ar putea sa nu fie suficient.
La limita dintre cosmar si fantezie. Acolo ma gasesc, acolo vreau sa fiu.

Am incetat sa fiu fetita in momentul in care m-am acceptat si iubit 100% si in care mi-am dat seama ca sunt stapana propriei vieti si destin.
Cand nesigurantele au disparut si am inteles de ce exista putere in feminitate.

Nu trebuie sa tipi, sa faci scandal, sa sperii cu sadismul tau ca sa intimidezi.
Zambeste, fii calma, rationala si feminina. Este suficient.
Lumea se pleaca in fata femeii ce stie si sa fie mama protectoare si scorpie din infern.
Minte agera imbinata cu blandetea unei femei. Acolo este echilibrul.

3 comentarii:

  1. ce jigodie.. what a fuck!! e dimineata tampito.. nu mai visa cu ochii largi deschisi.. esti expirata

    RăspundețiȘtergere
  2. ce jigodie.. what a fuck!! e dimineata tampito.. nu mai visa cu ochii largi deschisi.. esti expirata

    RăspundețiȘtergere