joi, 3 martie 2016

Stiu ca vrei sa ma futi.

Stiti cum unele recunosc un barbat doar dupa ce are in pantaloni?!
Eu ma uit la altceva..
O usoara tremurare a mainii, o privire directa ce ma taie.
Ganduri ce-mi apar imediat in minte.
M-ai izbi de masa asta aici?!
Crezi ca ma intimidezi?!
Te-ai gandit cum gem de cum am inceput sa vorbesc?!
Asa-i ca ai deveni tare si daca te-as atinge usor cu un deget pe coapsa?!
Te si vezi deja in mine? Cum ma simti de bine?
M-ai strange de gat si de maini ca nu cumva sa-ti scap?!

Ti-ai imaginat momentul de la prima cearta, prima privire nervoasa ,prima atingere a mainii.
Ne-am jucat ca soarecele si pisica dar amandoi eram fiare.
De cate ori ti-am urlat in gand?
Si de cate ori m-ai injurat ca stiai ca nu numele tau ma face sa gem?!

O sa-ti recunosc. Privirea inocenta, vocea dulce, si cuvintele ca ''stiu ca esti puternic''erau false.
Ai simtit-o si tu si doar te-au enervat mai tare.
De ce se joaca? De ce se ascunde? Ma ia de prost?
Da esti cel mai mare prost. Pentru ca ai picat in plasa.
Te-am facut sa vrei ce nu poti avea.
Am facut-o voit. Constient. Cu rautate.
Pentru ca pot. Si apoi, violul este ilegal, nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu