luni, 7 martie 2016

Sunt o femeie normala dar imi place tot ce-i anormal

Stii.. cele mai multe lucruri despre viata le-am invatat cand nu eram frumoasa..
-Ce iti place sa minti.. cineva ca tine mereu a fost frumoasa. Ai trasaturile alea tipice..
-Da, corect, dar n-am stiut mereu sa le arat.
Sau am vrut sa fiu invizibila si am fost.. doar pentru unii..
-De ce? Cine te-a vazut?
-Perversii. Persoanele mai in varsta decat mine. Intelectualii. Ciudatii.
-Ciudatii?!
-Da. Pe unii oameni nu poti sa ii minti. Oricat te-ai ascunde.
-Si ce vedeau asa special?
-Pe Mine. Perversitatea mea. Complexitatea. Faptul ca nu-s plictisitoare. Ca-s imprevizibila si ca nu ma pot controla.
-Din a face prostii.
-Mai rau. Din a dori ''prostii''.

Un barbat tanar ma priveste fix si-mi face glume legate de viol.
Privirea lui ar trebui sa ma sperie dar ma amuza.
Nu i-am vorbit niciodata decat fortata fiind de situatie, cand el m-a intrebat direct ceva si mi-a furat un raspuns. ''Cred ca nu esti ceea ce pari.'' 'De ce nu-mi vorbesti?!''
''Cum rezista cineva langa tine fara sa-si imagineze toate fanteziile de pe pamant. Eu as innebuni.''
Totul fara sa zic un cuvant. Nu mi-a scapat nici un zambet.
Ce m-a dat de gol iar?!


Altul isi musca buza zambind si am impresia ca o sa o ia razna.
Tremura pe langa mine. Nu stie ce i se intampla.
Iar eu continui sa fiu rece.
N-am facut nimic, de ce?!

Si asa-mi fuge gandul la perioada cand am zis ca o sa ard lumea si sa o fac scrum doar pentru ca pot.
Se bat pentru mine? Erau prieteni? Daca se omoara.. asta chiar ar fi interesant.
Stiu ca ma vrei.. nu-mi pasa de tine. te doare.. ai muri pentru mine?!
Cat de taie te arde propria-ti perversitate si cat de slab te simti?!

Nu mi-am dorit niciodata sa traiesc asa.
Sa ma vrea toti de cum ma vad.
Sa frustrez, sa provoc haos, sa distrug folosindu-ma de slabiciunile oamenilor..
Si totusi..
Mereu se ajunge acolo/

El ma vrea si el si el si ea si ceilalti si toate. Si totul e haos.
E viata mea. E iadul pe care mi l-am creat
E substituentul artei ce lipseste din viata mea.

Cand nimic nu merge.. fa-ti viata arta si pe tine o vampa..
Adu iadul pe pamant pentru ca e amuzant.

Da, sunt cea mai buna femeie la pat din viata ta.
Si stiu sa te fac sa ma doresti atat de tare ..incat sa simti ca-ti urca sangele la creier si ca te transformi in animal.
Sa nu te mai simti om nici o secunda.
Sa-ti pierzi orice urma de ratiune si sa te urasti. Dar nu atat de tare cat m-ai uri pe mine.
Te pot face sa-ti doresti sa ma zgarii/musti ,chinui in cele mai oribile forme
Sa ma strivesti cu mainile si sa uiti cine esti si ca macar mai esti in viata
Iadul sa fie in tine fara sa ma atingi macar..
Si totul e o iluzie de-a mea creata doar pentru ca am eu chef sa ma joc cu tine..
In timp ce tu ai in gand doar cum mi-o tragi.Mai tare decat oricare altu inainte.Cu sange, cu tipete. Sa nu mai am curajul nici sa te privesc. Pentru ca te arde si vrei. Vrei atat de tare.

Dar nu e doar atat.
Sunt tot ceea ce provoc si asta e frica. Ca acei ochi negri sunt chiar de drac iar dracii n-au sfinti in ei ci doar vor continua sa se joace cu tine pana cand o sa ajungi sa te rogi sa mori.
Dar nu vei putea. Pentru ca ai gustat din ce nu trebuie.
Agonia necesara ..

Nu stiu daca asta mi-am dorit sa fiu.
Stiam doar ca nu puteam trai daca nu ardeam si eram in viata.
Iar eu ard doar fiind asa.
Am fost naiva ca adolescenta crezand ca senzualitatea este puterea mea pe cand insusi esenta sexualitatea era cadoul suprem.
Mi-a fost frica sa sarut, mi-a fost frica sa ating.
Stiam ca am o intensitate ciudata si ca asta va crea obsesie.
Ce nu stiam eu era ca si partea mea fizica a sexualitatii va fi chiar si mai obsesiva.

Nu stiu ce din privirea mea arde atat de tare sau ce din energia mea sexuala loveste atat de direct dar stiu ca exista. Vibreaza. Isi urmeaza cursul iar eu nu pot stopa asta.

Pot fi cea mai decent imbracata tipa dintr-un birou dar daca ma privesti in ochi deja ai pierdut.
Nu trebuie sa te vreau,ca sa ma vrei. Nu trebuie sa ma joc ca sa vrei sa te joci.
Corpul tau reactioneaza instinctiv pentru ca eu sunt mai mult decat instinctuala.
Crezi ca tu ai rupe masa, ca tu ai izbi.. asteapta sa-ti ating bratul si cu o mana si o sa incepi sa tremuri.
Si nu, nu mi-am dorit sa fiu asta.Dar sunt.
Si nu, nu e un joc. N-am nimic de dovedit nimanui/
 Doar Sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu