marți, 9 august 2016

Cum am redevenit femeia ce sunt de fapt

Imi ziceam ca nu a mai ramas nimic din mine.
Eram piele, carne, oase si atat de obosita.
Timpul se misca atat de greu si eu asteptam CEVA.

Ganduri ca 'de ce te chinui?' 'de ce ne chinuim toti?' imi tot apareau in minte repetitiv.
Viata mea aparea pe bucati si imagini.
Nu stiu daca ma recunosteam pentru ca nimic nu-mi mai placea.
Eram invizibila? Sau doar imi doream sa mor?

Ce m-as socat era ca..si FIIND ASA, raspunsurile au venit singure.
Mi-am amintit totul.
Inceputul si amintirile de mult reprimate.
DAR TU CINE ESTI DE FAPT?

Pai..sunt nimic.
Nu m-am nascut speciala .

Cand eram mica imi ziceam ca-s un animal salbatic ce ar manca pe oricine si fara inima atunci cand vine vorba de satisfacerea propriilor dorinte.
Atat stiam, ca nu m-as suporta sa nu traiesc fix cum imi doresc si sa nu primesc ce vreau.

Da, mi-am dat seama rapid ca asta contrazice orice opinie generala despre cum ar trebui sa fie o femeie. 

Si da, barbatii m-au iubit si urat pentru asta.
Tot din acest motiv m-au si tinut minte.
Nebuna ce nu asculta de nimeni.
Aia ce te scuipa fix intre ochi daca o enervezi.
Aia la care nu-i zici tu ce sa faca.
Si Da, viata mea a fost o serie de evenimente tragico-amuzante din cauza aceasta.

Dar acum ma gaseam Stearsa, Moarta, Fara Viata ce sa curga in mine.
Asa m-am gasit pana cand deodata o privire a schimbat totul.
Stiam ca voiam sa ma ridic dar lipsea ceva.
Stiam ca as fi rupt pe oricine in bucati si urlat, izbit doar ca sa fiu eu.
Si incepusem sa fiu asa. Devenisem asa de REA incat eram mandra de mine.
Furia nu doar ca-mi intunecase de tot mintea dar ma facea sa izbucnesc exploziv.

-Who is my daddy? I am my daddy. Wanna play?
Da, acea furie oribila se activase iar. Era primara. Ardea. Egoista si salbatica.
Ti-as fi rupt in bucati pe oricine si ajunsesem sa sperii oameni.

Un barbat imi zicea: Tu nu esti ca mine, tu nu suporti chestii, tu imediat explodezi si faci foarte urat la furie.
Ma simteam mandra, da asa si este.
Ma crescusem mai mult singura, ma descurcasem in viata iar singura, am fost umarul pe care am plans mereu si mi-am rezolvat mereu orice problema.
Nu mi-a fost niciodata usor si totusi am ales mereu sa vad Puterea din mine si nu Slabiciunea.
Si-mi amintisem ce Zacea de fapt in mine.
Acea IDEE oribila : Atat timp cat sunt in viata sa-l ia dracu pe cine-mi sta in cale, eu m-am nascut sa castig in viata.Il mananc de viu.

Si privirea... pai..
Ma aflam la o masa, incapabila sa mananc si deodata m-a izbit.
ACEA privire. Nici jumate la fel de periculoasa ca a mea. Dar plina de dorinta.
Ma privea fix in ochi fara sa-mi zica un cuvant.

Stiu acea privire. Era oribila dar cuprindea tot ce si-ar dori o femeie. Sa fie devorata, violata, dorita pana la ultima bucata de carne, ceva pur carnal, animalic, fara sentimente,logica sau ratiune.
Si eu privesc asa. Fara rusine. Am privit asa femei si barbati facandu-i sa roseasca, uite sa respire, sa se impiedice, sa ma urasca, sa ma urmareasca ani de zile dorindu-si mai mult.
Am tresarit.
Nu mi-a venit sa cred.
Viata-mi oferea o confirmare.
Oricat m-as ascunde sub straturi de piele,carne,dezamagiri,depresii si false impresii Sunt ceea ce Sunt. ATRAG ceea ce sunt pentru ca niciodata de fapt nu incetez a fi eu.
Mereu mi-a placut sa am o sexualitate pura.
Instinctuala, pasionala, imprevizibila si salbatica.

Sunt tot ceea ce vrea societatea sa fiu dar sexual sunt un animal si iubesc asta.
Merg pe instincte, sentimente, mooduri, simt si iar simt si doresc si posed.
Posed fara mila pentru ca stiu ca mi se cuvine. Pentru ca stiu ca dorinta subjuga oameni.
Iar a mea este imensa. Pentru viata, pentru orice.
Asa m-am nascut, asa sunt.

Si Da, a trebuit ca aproape sa mor Iar, ca sa-mi amintesc asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu