miercuri, 24 august 2016

De ce femeile frumoase trebuie sa fie destepte

-Stiti acei pantofi cu toc inalt, cui? Erau rosii impecabili. Urlau a SEX murdar si a orice este interzis.
 I-ai vazut in acea vitrina dar nu ti-i permiteai.

Dar senzatia, gandul, cum ai arata in ei, cum EI s-ar uita dupa tine atunci cand mergi, ce incredere ai avea purtandu-i. Ce femeie ai fi purtand asa ceva.

Atunci ti-ai zis ca trebuie sa ii ai. Cu orice pret.
Pentru acea SENZATIE/ VIS, pentru ca sa te simti puternica, vie, sexy, pentru ca sa arati ca si tu poti sa fii orice iti doresti.

BUN. 
Acum o sa va zic un secret. Fix la fel vad si barbatii pe Femeile frumoase.
Trebuie sa le aiba pentru puterea ce ei ar simti-o stiind ca le-au posedat.
 Pentru a se simti ca si ei pot.
 Pentru a trai intr-o fantezie, intr-un vis in care orice este posibil.


ACUM. Gandeste-te ca esti o Femeie frumoasa si tu nu stii asta despre barbati.
Tu nu stii ce reprezinti pentru ei.
Nu stii de ce te doresc, de ce iti zic ca esti frumoasa, de ce iti ofera o cafea cu atata lenjeritate, de ce ti se deschide usa cand iesi din magazin, de ce ti se zice ca esti o femeie speciala si ca ei iti vor oferi orice ai visat sa ai in viata asta.
 Crezi ca este normal. Poate crezi in naivitatea ta ca ei sunt si sinceri.
 Ca n-au mai vazut ca tine si ca poate ti-ai gasit barbatul perfect.

 GRESIT.
Sansele ca o femeie frumoasa sa fie cu adevarat iubita de un barbat si ca el sa fie sincer si sa nu vrea doar sa o futa sunt foarte mici.
 Te-ai nascut ca sa fii un TROFEU. Esti sursa frustrarilor lor.
 Esti CEVA ce multi s-ar putea sa nu aiba in viata lor.
 Esti OBIECTUL DORINTEI oricarui baiat grasut, timid, insuficient de interesant, bogat, inteligent, frumos, de cand el avea 14 ani. Crezi ca nu se va razbuna pe tine pentru ce nu i-a dat viata cand trebuia, tocmai pentru ca acum are 20, 35, 40 de ani? Gresit.
O sa te aiba si o sa te arunce, tocmai ca sa-si dovedeasca ca nu a avut nevoie niciodata de tine dar TE-A AVUT. A PUTUT sa te aiba.

Femeile deseori critica barbatii ce-si aleg la bratul lor femei mult mai tinere si frumuse neintelegand psihologia din spatele alegerii lor,
Daca acel barbat n-a avut CE-SI DOREA la 20 de ani, el va avea asta la 40. Despre asta este vorba de fapt.

Iar tu Femeie frumoasa, nu fi proasta.
Frumusetea este o putere doar daca stii sa o folosesti.
In oricare alt caz frumusetea este un defect. Pregateste-te sa atragi langa tine cei mai inadaptati si frustrati barbati, ce te vor folosi sau vor cauta sa o faca non stop daca tu nu vei avea rautatea necesara sa le zici sa dispara.

Frumusetea este un DAR si un Blestem in acelasi timp.
Toti o vor intr-un fel sau altul pentru ca frumusetea este putere,admiratie,arta,viata.
Poate fi un Blestem sau un Dar pentru tine.
Este un DAR daca intelegi ce inseamna sa fii frumoasa si un Blestem daca vei ajunge folosita de altii ce stiu ce reprezinta frumusetea.

De unde stiu asta? Pentru ca sunt Frumoasa.
Si frumusetea mea nu de multe ori a atras nebunia si moartea.
A blestemat barbati si i-a marcat pe viata,
Da, eu am avut norocul sa ma nasc si malefica.
DAR sa si stiu ce inseamna sa fii intr-adevar frumoasa.
In principala inseamna sa fii Dracul pe pamant. Si mie-mi place.

5 comentarii:

  1. Eu m-am decis sa fie Frumoasa, Sexy si ce mai vrei tu Buna, Rea Amandoua PT MINE nu pt un Barbat ca sa ii cuceresc etc etc. Mis e pare o prostie, decat ca sa te citez, doar daca Nu o faci pe Bani si in cazul asta trebuie aia si aia. Sa folosesti sa arunci etc

    Nu am vrut si nici nu mi-am dorit sa folosesc, sa nenorocesc Oameni dar asa m-a dus Viata, asa sunt Barbatii baietii, am constatat si eu. Tot viata m-a invatat.
    Imi place ce spui, si am constatat pe propria piele, In momentul in care te au isi pierd Interesul.

    Ideea e ca eu nu sunt o Sadica de la mama natura, adica sunt dar cu cine ma calca pe coada, nu cu fiecare om care il intalnesc. Mi se pare absurd.
    Tot pe propria piele constat ca cu cat devin mai Puternica Increzatoare, cu atat altii din Jurul meu MA URASC si nu exagerez, au reactii care de care mai bizare vor sa ma bata etc. Si Femei si Baitasi Misogini.

    Am intalnit doar Cativa Barbati pana acum, in rest...

    Ai articole interesante dar tinzi spre un Super Feminism dus la extrem, si in opinia mea nici asta nu e bine, eu nu caut sa Supun un Sclav, vreau un Parteneriat nu sa umilesc parteneru de viata. (Normal numai cand si-o cere :D

    E Greu cand nu ai Modele sau de la cine sa inveti, eu am Invatat singura sa fiu Femeie si inca sunt Work in Progress.. Nici mie viata nu mi-a dat, adica mi-a dat in CAP f mult, si inca continua sa o faca parca cu Cat sunt mai Puternica, cu atat ma Urasc altii!!

    Pffft. .. (Sunt Fata, Numele e de baiat)

    RăspundețiȘtergere
  2. si dacă NU VREAU sa fiu Un Trofeu ??? :))))
    Vreau sa traiesc Viata pt mine nu pt ei

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca poti fi Frumoasa, Feminina si Femeie si fara sa tragi in Teapa toata specia Masculina acu depinde de fiecare ce inclinatii are.. Domnisoara Malefica.
    E Bine macar ca ti-ai dat seama ce esti In lumea Urata in care traim esti la Mare Cautare

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ca sa termin cu încă un Gând. Draga. Nici tie nu ți-a picat din cer Manualul Suptului P... ca să zic așa de ce critici în unele Articole Fetele Femeile ?? (În același timp dandute prea Desteapta pt lumea asta!) Asta nu pot să suport. Da Creca de la 12 15 ani de la atâta Supt P.. Tuturor Tia crescut Inteligenta. Nu e Rău, dar măcar recunoaște. Altfel credeam nu ești diferită deloc de o Pitzi de Bamboo cu toate vrajelile astea

    RăspundețiȘtergere
  5. Si ca sa termin cu încă un Gând. Draga. Nici tie nu ți-a picat din cer Manualul Suptului P... ca să zic așa de ce critici în unele Articole Fetele Femeile ?? (În același timp dandute prea Desteapta pt lumea asta!) Asta nu pot să suport. Da Creca de la 12 15 ani de la atâta Supt P.. Tuturor Tia crescut Inteligenta. Nu e Rău, dar măcar recunoaște. Altfel credeam nu ești diferită deloc de o Pitzi de Bamboo cu toate vrajelile astea

    RăspundețiȘtergere