luni, 28 noiembrie 2016

Cum m-am decis sa fiu Rea si Sexy

Dar mereu ai fost!  Involuntar doar. Bine uneori..din pura placere.
Probabil daca as pune la socoteala cati barbati am enervat ..si cu cati m-am jucat.. ca sa nu zic ca le-am ranit sentimentele, as avea deja un Rolls Royce ce ma asteapta de 30 de min sa ma duca pe tronul meu din iad. Ala frumos, din marmura.

Dar femeile nu trebuie sa fie rele..ci bune..
Nu la inima desigur. Bune in general..corporal vorbind, sexual, psihic
Bune ca desertul de care nu te mai saturi, viciul ce te omoara incet dar din care nu te poti opri, obisnuinta acea ciudata care insa devine dependenta.

Mi-am propus sa fiu rea.. dar SEXY.. pentru ca..
Prea curand o sa am 30 de ani. Si merit sa fiu FATALA.

Cand eram fetite mereu aveam o imagine despre cum vom fi cand vom creste. Mai toate ne vedeam frrumoase, elegante, de succes, cu macar o duzina de barbati ce mureau dupa noi.
Nu pot spune ca visul nu mi s-a indeplinit, insa potentialul meu este urias si merita sa-l exploatez mai mult. Uno mas. ca la bautura. O lovitura in viata.
Posibilitatea sa-mi fac cele mai incredibile vise realitate.

Mi-am propus sa am macar 55 de cm in talie, nu 62 cat am acum. Viespe sa-mi fie porecla.
Sa port iar portjartiere si ciorapi cu plasa ziua in amiaza mare si nu doar in club.
Sa fug ca nebuna prin magazine dupa miresme, parfumuri, culturi exotice si povesti, lucruri ce sa-mi dezvolte si creasca senzualitatea.
Sa-mi ajut parul si sa-l las sa creasca foarte lung. Are cred in medie de 80 de cm dar il vreau mai frumos, mai sanatos, mai des,
Sa-mi iubesc fiecare centimetru de piele si sa am grija de el.

Sa visez, sa gust, sa am fantezie in privire si in minte.
Sa ma misc ca intr-un dans, sa vad lumea prin posibilitatile ei infinite si nu prin limitari..
Mi-am propus sa fiu rea si fatala.
Atat de faina incat sa ai erectie instanta cand ma privesti. Dar si privirea mea sa te sperie.
Sa o simti. Sa ii vezi intensitatea si sa te arda pe dinauntru.

Mi-am propus sa-mi cumpar Louboutins. Acei pantofi cu toc cui fatali. Si nu, nu-mi pasa cat ma costa. Ii vreau si o sa ii am. Pentru mine si sufletul meu intunecat si oribil.
Nu-mi pasa de ceea ce este corect in viata, imi pasa doar de mine.
Mi-am propus sa-mi fiu cea mai rea versiune a mea.. pentru ca sa fiu cea mai Buna.

Femeia pe tocuri cui, cu geanta scumpa, cu lenjerie intima parca scoasa din fanteziile ce nu se spun niciodata, ce mereu vrea mult, de la viata, de la oricine.
Ce traieste pentru ea. Egoista, rece, dar ca un foc ce nimeni nu l-ar putea calma vreodata.
O furtuna. O poveste demult uitata dar mereu imaginata.
Femeia de care oamenii vorbesc dar nu ajung sa o cunoasca niciodata.
A mea, a mea si iar a mea. Si daca sunt a mea.. inseamna ca sunt fatala, egoista, indestructibila.
Inseamna ca folosesc, ca am, dar nu ma dau. Pentru ca raman mereu..doar a mea.

Mi-am decis sa fiu iar fantezia mea in viata..dar pe orice aspect al vietii mele..pt ca viata asa cum o stim, este scurta. Si eu DORESC lucruri, experiente, sa traiesc, sa tip, sa FIU.
M-am saturat sa traiesc pe jumate, uneori puternic, alte ori sa simt ca ceva lipseste.
Ca poate eu nu merit ceva, sau poate nu SUNT CEVA.
M-am decis sa FIU. Indiferent de consecinte.

Mi-ar fi greu sa descriu.. inima unei femei. Sau puterea ei demonica. Sexualitatea ei. Creativitatea ei. Sau dorinta ei de a FI, deci ma voi limita la a spune ca am inceput sa FIU.

Dar cine-s eu..dar ce fac.
Sunt femeia aceea ce ti-a atras atentia si inca incerci sa te convingi de ce.
Ce merge drept si convingator oriunde s-ar indrepta.
Cu ruj rosu ca sangele ce iese in evidenta.
Cu CEVA al ei ce este exagerat de erotic.
Cu o privire ce te invita dar care are ceva demonic.
Femeia ce stie exact daca o doresti pentru ca te SIMTE si da care se gandeste cum poate sa ti foloseasca slabiciunea in avantajul ei. Pentru ca o amuzi. Cu totii o fac.

Femeia ce este REA si atat..iar tu fix de asta o vrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu