duminică, 18 decembrie 2016

Ce urmeaza?!

''Vezi ce usor iti indeplinesc barbatii orice dorinta?''
Si nu vreau sa AUD asta. Nu atunci cand el nici macar nu ma cunoaste.
Si simt ca poate m-am tradat prea usor.
Sau am fost citita iar.

Ma simt ca si cum daca acum mi-ar scapa din geanta un bici ca el nici macar n-ar clipi.
Ca s-ar astepta din plin chiar sa-l port la mine, asa pentru orice ocazie.

Si da, este ciudat sentimentul si tensiunea din aer.
Incep sa ma gandesc ca poate ochii m-au tradat,privirea... sau gesturile. imbracamintea? Prea office? Prea inchisa la culoare? Prea rigida. Si gesturile mele prea fortate,gandite.
De ce sa ma relaxez? Cand simt ca mi se cere sa fiu fix opusul.

Si nu mi-e frica. Sunt exact acolo unde trebuie sa fiu.
Si sunt ceea ce sunt. Dar totusi, ma mira rolul.
Parca niciodata nu mi-a fost acceptat asa usor.
Poate m-am apropiat iar de mine prea mult si universul imi da Acceptare.
Un lucru este cert. Scorpia asta devine Suprema si ii place viata maxim.

Imi simt camasa cum mi se strange pe piele. Pe gat. Si cum mainile mi se inclesteaza.
Si-mi amintesc de un anume el. Acel gentleman dur. Ce ma vedea calare pe un cal in departare. Razand de el. Stiind ca doar pe mine ma va iubi in aceasta viata. Stiind cat il doare acest lucru.
Orgoliu. Orgoliul meu era imens, mai imens decat al lui iar inteligenta mea.. ma ura pentru ea dar nu m-ar fi dorit altfel. Dupa el nu exista nici un motiv ce sa ma impiedice pe mine sa cuceresc lumea.. si cumva am si facut-o si inca o fac zilnic.
Si cumva, mi-a ramas drag. Pentru ca el m-a vazut atunci cand pentru restul eram invizibila.

Acum sunt eu si ma intreb daca acesta este momentul final.
Ma schimb atat de des.. si fug. si ma cert. si plec din tara si revin iar inapoi incat ma intreb daca vreodata ma voi linisti sau voi ajunge sa zic EU SUNT FIX ASA.
Dar nu-mi doresc un final.. vreau sa fiu un Foc. O flacara. Sa ma bucur de tot.
Vreau sa nu mor niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu