luni, 29 mai 2017

Sunt interesata de mine.

''Trebuia sa o iubesti nu sa o visezi''

Mi-amintesc in mintea mea, mereu pierduta in spatiul, cuvintele astea, si-mi zic.. Eliade.. si cat imi placea mereu cum scria.. tocmai pentru ca visul pentru el.. era totul si se imbina magnific cu realitatea.

M-am schimbat?
Am uitat cine/ce sunt?

Nu m-am simtit niciodata mai bine ca acum.

Imi zic dar o si cred.
Uneori, recunosc, visam la iubire. Fara a sti prea multe despre, pentru ca am boala omului logic nu cred pana nu vad,simt,pana nu ma da pe spate si termina psihic.
Credeam sau speram? Imi doream ceva poate ce sa ma scoata din realitate.
Nu ca realitatea ar fi fost grea, dar era plictisitoare.
Si speram astfel la o salvare, oricare ar fi fost sfarsitul ei.

De fiecare data insa, mereu m-am gasit pe MINE.
Ca si cum orice mi se intampla era cu un scop bine definit , ca eu sa ma cunosc mai bine, ca eu sa evoluez, ca eu sa ma STIU pe mine.
Astazi eu zic ca ma stiu.
Barbatii exista ca intotdeauna. Si femeile. Da, si ele ma vor.
Dar nu mai au aceeasi importanta pentru mine.

Eu sunt omul cel mai important din tot si toate, si din toate aventurile si intamplarile vietii.
Nu-mi pot explica de ce ei/ele au cazut pe un loc atat de jos.
Dar nu ma mai intereseaza acest aspect.

Sunt interesata de mine. Am atatea sa-mi ofer. Sunt atat de fascinanta in creativitatea mea nebuna.
Iar daca va exista omul suficient de puternic sa vada universul ce eu il pot oferi, il va avea, doar el, atat.  Restul sunt detalii, confuzii, drame, de care eu nu-s interesata.

 Dar VISUL este important.
Sa cunosti realitatea, unde vrei sa ajungi si cum, si sa ai curajul sa visezi este mult.
Visul ucide durerea. Este speranta vie.
Iar eu ador sa visez.
 Ma visez in locuri unde oamenii nu ajung toata viata si explorandu-mi creativitatea la maxim.
Sunt mandra de mine si vreau sa fiu innebunita de mine.
Este atat de important pentru mine sa simt asta.

Si totusi. Ce simt eu demoralizeaza oribil. Sunt femeia ce stie ce vrea, cum vrea si ce nu are nevoie de ajutor. Si aud ca s prea frumoasa sa fiu asa desteapta si ca cine dracu m-a facut si puternica.
Nu stiu. Nu-mi prea pasa. M-am facut singura asa?
Mi-am dorit sa fiu asa.

Cred ca asta este si ideea.. ca sunt FIX cine mi-am dorit vreodata sa fiu.
Si nu permit nimanui sa-mi zica ca as fi altceva decat asta.

Iar Eliade.. cu ale lui povesti despre femei usor rele.. sau doar misterioase. sau doar iesite din comun.. si ale lui povesti mistice . Ah, da. cu asa ceva in minte as putea trai toata viata.

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere