marți, 13 septembrie 2016

Noi inceputuri.

Ai luat-o razna complet. Iremediabil. Si-ti place.
Inceputul.
Cum era inceputul?
Cu cine incepea si unde se indrepta?

Inceputul era cu tine fiind o fetita..
Nu. Inceputul era momentul acela in care inca erai tu.
Si Acela in care ai inceput sa uiti asta.

Inceputul era trist. Foarte trist si viitorul era incert. Erai singura ,complet singura, iti mai amintesti?
Si atunci ti-ai zis ceva, ca indiferent, orice ar fi tu vei supravietui. Singura.
Te vei ridica de jos, te vei lua in brate singura si o sa fii cea ce va avea grija de tine.
Ti-ai promis-o si nu mai puteai da inapoi.

A fost un moment deciziv de nebunie si asa a inceput o depersonalizare.
N-ai mai fost doar tu, ai fost tu cu tine.
Cineva trebuia sa te ajute sa mergi mai departe si cineva trebuia sa ramana VIE.
Nu se putea una si alta.. si indiferent daca partea VIE suferea, ea trebuie sa moara incetul cu incetul pentru ca viata sa mearga mai departe.
Stiai atat, viata va continua Cu sau Fara tine dar tie iti placea viata.
O iubeai, erai fascinata de ea deci daca trebuia sa mori incetul cu incetul ca sa supravietuiesti erai dispusa sa-ti asumi asta.

Un joc. Viata era un joc. Si tentatia era mare.
Totul din jur tipa Viata si tu voiai totul.
Dar am uitat.
Tot ce facusem se stersese cu un burete.
Nu era ca si cum nu stiam cine sunt dar uitasem Ce sunt.

Si deodata, pe neasteptate , aud un ''Ar trebui sa faci asta''
''Tu esti asta. Ti se potriveste.''
-De unde stii? Ma cunosti? Nici macar nu mi-ai vorbit prea mult..
Te cunosc. Sa o numim intuitie.
Si a fost ce trebuia cand trebuia.

De ce nu mi-am dat seama de asta inainte?
Ca de asta am nevoie?
Ca mi-am gresit oamenii, lumea, viata aproape?
De ce n-am mai facut asta?

Stiu, Totul se leaga atunci cand esti pregatita.
Lumea,lucrurile nu vin deodata la tine.
Viata ta nu devine fericita doar pentru ca asa ai tu chef.
Trebuie sa fii pregatita. sa vrei, sa stii ca asta meriti.

Viata mea a devenit un vis pentru ca am indraznit iar sa visez.
Mi-am visat o viata frumoasa si un nou inceput.
Mi-a fost frica de visul meu si de mine..dar nu a mai contat.
Odata primit, am primit si atat.
''Cred ca nu ti-ai gasit locul pana acum. Atat.''
Da, si eu cred ca nu mi l-am gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu