miercuri, 26 octombrie 2016

Putere si vicii

-Dar tu ce viciu ai?
-Beau si inca ceva.
-Chiar bei?
-Da.
-De ce?
-Ma relaxeaza.
-Altceva?
-Nu-ti pot zice.
-Nu vrei sa-mi zici de fapt...
-Exact.

Ma invart printre vicii si oameni usor nebuni. As zice nebuni cu totul dar i-as flata.

Prea multi bani. Prea multa furie. Adrenalina da sa sparga inimi si sa distruga minti.

Parca am intrat intr-un film thriller.
Zic parca, pentru ca traiesc in negare. Chiar sunt intr-unul.

Imi zic ca sunt un executant abil. O femeie dar una frumoasa.
Tacuta dar desteapta. Abila pentru ca isi poate ascunde emotiile, asta daca mai are asa ceva.

El imi zice ca am devenit avara.
Eu-mi zic ca mereu mi-au placut banii desi am cautat pacea interioara si in lucrurile spirituale si in arta. Adrenalina insa mi-a placut mereu,

De fapt si asta fac. ma imbat cu cea mai mare otrava: adrenalina pura.
Si da, ma roade pe dinauntru, ma schimba si eu o las.
Ma vad ca o foaie alba de hartie. Dispusa sa ma schimb. Sa-mi revin. Sa urlu. Sa se intample ceva.

Si da. RAD. Este ciudat ca n-am gasit ASTA in cel mai luxos loc probabil la ora actuala din lume.
Printre iahturi, oameni bogati si alcool.
Desi eram acolo. La balconul ala si jos era parcat cel mai nou model de Lamborghini.
Este amuzant ca desi petreceam in aceeasi locatie cu oamenii aia, ca n-am putut simti nici cel mai mic fior de emotie sau VIATA.
Si acum, aici, in Romania, descopar iar ca-s vie.
Ca tot ce este Rau si Bine zace in mine si ca eu trebuie sa balansez asta.

Ma recompun si-mi vindec tot. Asa se simte. Ca si cum sunt Fortata sa sterg tot Raul din trecut pentru ca sa devin tot ce mi-am dorit vreodata.

-Esti nebuna.
-Da,sunt. Cea mai cea.

N-am vrut asta/ Am vrut asta. Bipolaritate? Asta sa ma defineasca sau pur si simplu ador imaginea femeii pure/inocente ce de fapt este dracul pe pamant.
Poate ma fascineaza MIRAJUL/ FANTEZIA. Chinul.

Habar n-am ce ma mai fascineaza. Stiu ca am ales ce am vrut mereu in viata.
Uneori ma uit inapoi in trecut si-mi fac eu singura cruce.
Am fost REA. Exagerat de REA. Si totusi am fost iubita sau macar dorita.
Dorita pana la limita superioara, spre nebunie. Si as minti daca as zice ca nu mi-a placut asta.
Asta m-a facut sa ma simt Vie. Puternica. Deci nu-mi regret rautatile.
Sau raceala. Sau firea. Sau faptul ca pot fascina la un asa nivel.
Nu regret nimic. Si vreau mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu