duminică, 10 noiembrie 2013

Cat valoreaza o ora din viata ta?!

Fugim.Devreme.Dimineata.Frig.Grabiti.Mereu.Mecanici aproape ca am si uitat.Ce? Cine eram odata inainte de a Fi ceea ce suntem acum.
Suntem speriati.Nu e ca si cum nu ne-am dorit totul in viata dar viata a fost mai crunta.Mai rece.Mai neasteptata.
Zi de zi timpul a inceput sa treaca mai repede.Azi e cald.Frumos.Vara.Maine e iarna.Poimaine e un nou an.
Si noi astfel am uitat.
Am uitat ce trebuia sa fim.

Cat valoreaza o ora din viata ta?

Vom spune mecanic ca o anumita suma.Mai mica sau mai mare.
Slujba ce o avem ne va da acest raspuns.
Unii vor surade multumiti altii vor simti raspunsul ca o lovitura.
Dar adevarul este ca nici unul dintre noi nu stam bine.

Cat valoreaza acea ora?


Cand eram mici copii o ora era o inghetata delicioasa si cea mai tare prinsa de dupa bloc.
O ora era Timpul liber de inainte de masa ce-l petrecem cu cel mai bun prieten jucandu-ne si dupa fugind rapid sa mancam cel mai bun pranz gatit vreodata.De mama! De mama noastra cea smechera.Ce ne face placinta aia cu stafide si branza din care mi-a fura deja jumate Bogdan prietenul meu.La naiba.Dar nu-l condamn era atat de bunaaaaaa!

Sa fiu sincera pe mine nu ma intereseaza valoarea orei mele pe piata.
Nu ma intereseaza cati bani fac eu pe ora si mai ales cati bani faci tu mandrindu-te astazi in fata mea.
Sa fiu sincera,singurul lucru ce cu adevarat ma intereseaza e CE fac eu in acea ora.

Uitandu-ma in urma,indiferent de ani vad ca nimic nu s-a schimbat.
Ora mea este petrecuta cu acelasi entuziasm si bucurie practicandu-mi aceeasi pasiune.
In ora mea sunt fericita,si libera,si entuziasta,si in viata si iubesc totul.
In ora mea sunt eu la adevaratul potential.

IAR eu atata stiu.
Adevaratele ore din viata noastra si cele ce conteaza sunt cele ce le TRAIM FERICITI.

Cate ore din viata ta valoreaza cu adevarat ceva?

Cate ore din viata ta esti cu adevarat fericit?

Una,doua,cinci? Intreaga zi?

Atunci prietene.Felicitari.Esti cu adevarat fericit.Si traiesti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu