luni, 26 octombrie 2015

Nu mai lupt,ma joc

Stiti imaginea aia din filme?

Ea in piele cu tocuri cui lovea intr-un el tot cu muschi si nervos.

Se bateau oribil si se simtea o tensiune ciudata sexuala.

Parca toti ne doream sa se opreasca odata si sa se sarute, dar lupta continua si unii dintre noi ne tot intrebam.. de ce o lupta fizica?

 Aia-i femeie, ce dracu vrea sa dovedeasca?!

 Ca are mai multi muschi? Ca poate? Ca este superioara?

 Prea multa lupta si prea putina distractie.. eu una.. asa zic

Nu ma mai lupt.
Ce? Scorpia a lasat tocurile in cui? Gata?

Nu. Nu le-a lasat ba chiar si-a luat altele noi.. vai
deci le ador... si o sa-mi iau niste cizme din alea pana la genunchi mulate cu sireturi ca sa am scris DRACUL pe frunte cand pasesc.

Atunci? Care-i ideea.
Este cam simplu asa.
Povestea mea desi tampita.. si complicata. se sfarseste/sau ajunge mereu intr-un punct.
Eu fiind oribila si barbatii de langa mine fiind... ok?!
Eu nu prea stiu asa ce-i ala barbat naspa.

Bine..Stiu de ce nu stiu. Ca eu ripostez urat la cea mai mica lovitura.
Fix pe mine nu-ti trebuie sa ma enervezi
Tot primeam complimentul Ca-s mai rea ca un barbat.. cine stie poate sunt.. si cred ca de aia ma plac ei?! Orice ar fi respect exista si din ala real.

Recent am simtit ce inseamna loialitate masculina si prietenie.
Fara ganduri de futai( desi poate exista si alea ca suntem animale ce dracu)  dar in principal pur si simplu idei ca ''Eu cred in tine, hai sus ca poti.''
Toate astea... venind de la niste.. barbati?!

CUM. Tu , tu, tu, stiind ca-s o scorpie infecta, ce te musc, pot sa-ti dau un picior in ficat si acum sunt la pamant, nu ma lovesti?!
NU. Serios?
De ce?   ''Ca esti faina. Esti o femeie puternica.''
Raspunsul a venit indirect din partea a mai multor barbati.

Si asa cum stateam imaginar in mijlocul lor m-am simtit stupid.
Cu cine ma bateam eu de fapt?
Dar mai exact de ce depuneam efort sa ma bat? Cand puteam sta frumos si sa ma bucur si atat.

ASA mi-am dat seama ca nu stiu multe de fapt.
Da. Ador sa fiu o ELEKTRA. sa Fiu in piele si sa va izbesc cu un bici pe spate.
Sa va calc. Sa fiu naspa si rece si dupa sa rad ca o copila dementa.
Dar in toate astea... ma declar impresionata ca ati putut vedea in mine mai departe..

Ati vazut omul nu jocurile. Nu animalul. Doar omul. Sunt si barbati faini.
Din aia misto. ce-ti zic. FEMEIE calmeaza-te, ce ataci, hai bea niste ceai si sa vorbim, orice problema are o solutie. Pe aia da, ii ador.

Cred ca am inteles ce trebuia sa inteleg, da?
Totul in viata este despre echilibru, fie si atunci cand vorbim despre feminitate.
Toate suntem pierdute si ne intrebam cum trebuie sa fim..
Pai hai sa fim Oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu