miercuri, 4 noiembrie 2015

Ce-i aia umanitate?!

Da-mi,si-ti dau.
Nu ma lovi ca te musc.
Daca ma distrugi,te distrug.
Nu vreau sa calc, nu ma fa sa o fac.
Nu ma rani pentru ca o sa te ranesc infinit mai mult.

Ma pricep sa ranesc oamenii.
Nu ma iubi pentru ca-s egoista.
CER enorm, dau putin.

Si imaginea aia, cand stateam cu o ea pe o banca.
Apare un copilas, o fetita ce vindea flori.
Avea cei mai tristi/patrunzatori ochi din lume ce ma taiau.
Ma durea pielea si pieptul ma apasa si tot o priveam.Nu puteam vorbi.
Prietena .. ii cumpara 2 buchetele de flori si-mi zice ''Avea ceva in privire,n-am putut sa nu-i cumpar.''
-Da, Stiu.

-Tu stii care-i scopul vietii? De ce dracului traim?
-Traim ca sa fim fericiti teoretic.. pentru ca oricand poate da o masina peste noi si sa murim. Atat.
-Serios? Sa fie totul atat de simplu.
-Pai de ce nu?

Ramanem amandoua tacute pe banca. Ne uitam la cer. La cladiri. La oameni la tot.
Cu vocea usor emotionata ii zic. Mi-a fost dor de tine. Sa stam. Atat. Imi place energia ta.
Si mie mi-a fost dor.
Beam un pahar de ciocolata calda proasta si zambeam. Chiar nimic nu conta atunci.
Fericire? Calm? Acasa? Doar viata? Nu stiu.
Eu n-am stiut niciodata sa traiesc.

Pe EL?
Pe el l-am cunoscut cu adevarat cand zaceam intinsa intr-un pat, aproape de coma alcoolica si ii urlam sa nu cheme ambulanta ca vreau sa mor.
Tot atunci i-am zis ca este un barbat bun si ca merita sa traiasca fericit.
Se uita la mine cu ochi mari si enervat imi zice: Si tu meriti, doar ca inca nu stii de ce.
2 ani a incercat. Si am incercat si eu.
Dar ce zacea in mine a fost mai puternic decat tot si atunci cand am reusit sa ma ridic la suprafata a fost prea tarziu. Pentru mine mai ales.

Ironic sau nu. Iar am ajuns fix in acelasi punct.
Tot jos. Tot alcool. Tot dorind sa mor.
Si un alt el ingrozit uitandu-se la mine.
Diferenta? Acum chiar voiam.
Si am si zis-o. '' Ma ingrozeste gandul ca nu vreau sa ma mai ridic. Ca nu mai am de ce. Niciodata n-am fost asa. Mereu macar de nervi ma ridicam. Acum totul e durere si e prea mult.''

M-a ridicat el. Am simtit momente cand m-a pus mai presus de el si i-am zambit.
Nu m-am asteptat la asta. Dar am avut nevoie de asta. Umanitate? Asta sa fi fost?

La urgente. 
Ma simteam rece si egoista.
O femeie plangea. Cineva drag ei avusese un accident.
Un doctor apare si ii zice direct ''Daca respira si ii bate inima nu ai motive sa plangi. Inca poate fi salvat''
Zambesc. Mi-a placut de el. Da. Este simplu. Viata chiar e simpla.
Uite fix asa. Inima bate. Respiri. Esti in viata. Mai poti bea un pahar de apa. Sa vezi cerul. Sa zambesti la cineva si sa-ti zambeasca inapoi.. dar uitam asta.
Si eu am uitat-o de prea multe ori.

Eu sunt Cinica.
Eu vreau dovezi mari mereu ca sa pot zambi.
Ma bucur greu de lucruri si de viata si nici macar nu-mi caut scuze.
Vreau Tot sau macar vreau sa nu simt durere.Tristete.
Stiu ca n-am dreptul sa cer vreo ceva dar nu pot trece peste asta.

Poate, odata, demult paharul pentru mine s-a umplut.
Durere,probleme,oameni aiurea,si nimic placut.
Atunci poate ceva s-a produs. Sau rupt. Si am ajuns ceea ce sunt.
Ma intreb de multe ori cati oameni oare nu-s fix la fel?
II vezi pe strada. Cu figuri acre, reci, dure, sau total inerti.
Inerti adica papusi de portelan, roboti.
Nu este mereu vina lor.

Nu devii ceea ce esti pentru ca vrei. Uneori ti se intampla.

De ce au nevoie oamenii aia?
De speranta. De dovezi. De altceva.
De unde o stiu ? Surprinzator ma pricep sa fac multi oameni sa zambeasca.
Sa simta. Sa treaca peste probleme
Dar pot sa fac asta doar cand SIMT ca pot sa o fac. Nu pot des.
Sunt in esenta un om ranit ce poate oferi prea putin, si este ok, accept asta.
Cand ofer, ofer fix ceea ce cineva are nevoie. Am vazut-o in ochii lor. Dar mi-e greu.

Confesiunea este simpla.
Ca multi altii, nu stiu sa fiu om. Dar am momente de umanitate. Scurte.
Vreau insa sa fiu. Pentru ca ceea ce sunt nu-mi da nici fericire, nici tristete, doar ma tine. Atat.

3 comentarii:

  1. Fostul meu iubit m-a părăsit în urmă cu 7 săptămâni, după ce am încercat TOTUL să-mi restabilesc relația și am fost dezamăgit. Nimeni nu a rezolvat, O săptămână mai târziu am văzut site-ul Dr. Ilekhojie și după ce l-am contactat pe Dr. Ilelhojie pentru ajutor, totul se schimbă automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul mi-a fost peste tot, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost eficient. Dr. Ilekhojie este NUMAI războiul de vrăjitoare cu care am avut succes, prietenul meu m-a sunat și mi-a spus că vrea să ne întoarcem și să vrea, de asemenea, să ne căsătorim cu mine. s-a întors la mine rugându-mă să-l accept înapoi și acest lucru s-a întâmplat Datorită ajutorului Dr. Ilekhojie. Sunt atât de fericit încât mi-am revenit iubitul. Contactați acum Dr. Ilekhojie pentru o vrajă urgentă și rapidă de dragoste pentru a vă câștiga relația.

    Iată contactul său
    Sunați / WhatsApp: +2348147400259
    E-mail: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Astăzi sunt atât de fericită din cauza ceea ce a făcut dr. Ilekhojie vieții mele. vraja lui este atât de grozavă și rapidă, nu am văzut niciodată într-adevăr un om de ajutor ca el, mi-a rezolvat problema pe care nu mă așteptam, am dat peste el pe oameni cu cărți de față, vorbind despre marea sa lucrare de vraja, i-am colectat contactul și am contactat el a răspuns imediat și mă întreabă despre problema mea, îi explic cu lacrimi, mi-a spus să-l contactez, nu ar trebui să-mi fac griji soțul meu va reveni la mine, în măsura în care încă îl iubesc, am fost uimit. Imediat mă întreb ce voi face pentru a-mi aduce soțul înapoi, el mi-a dat instrucțiuni și îi cer numele și imaginea pe care imediat o ascult și o urmăresc, mi-a promis că două zile soțul meu mă va suna să cred despre munca sa, sincer vorbind soțul a sunat, dar mi-e dor de apelurile lui, am fost atât de fericit. Mi-a promis că soțul meu se va întoarce acasă în 48 de ore și ar trebui să-mi deschid vatra și să lucrez cu el, ceea ce am făcut. Astăzi familia mea se întoarce din nou cu ajutorul doctorului Ilekhojie, mi-a adus înapoi soțul după ce m-a lăsat pentru o altă femeie în altă stare, știi cum se simte când pierzi soțul iubit pentru o altă femeie, faci orice pentru a-l obține înapoi. astăzi promit să împărtășesc și să povestesc lumii despre marea sa lucrare, pentru că astăzi sunt atât de fericită. contactați-l Dacă aveți nevoie de ajutorul lui Prea, ignorați dacă nu. Mulțumesc Dr Ilekhojie, "CONTACTAȚI prin e-mail gethelp05@gmail.com ,, Puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe aplicația Whatsapp: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau doar ca întreaga lume să afle despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit în urmă cu 3 ani, cu copiii mei am navigat pe net când am întâlnit mărturia acestui minunat bărbat online am decis să o încerc și soția mea este din nou la mine acum și suntem fericiți căsătoriți din nou pentru că este prea mult să scriu tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult sunt foarte fericit. și m-a asigurat că face multă vraja inclusiv

    Vraja dragostei
    Vraja de putere
    Vraja de succes
    Vraja bolii
    Vraja de sarcină
    Vraja de căsătorie
    Vraja de slujbă
    Vraja de protecție
    Câștigă instanța de judecată
    Vraja de noroc etc.

      aveți nevoie de ajutorul său, MARE Dr. Ilekhojie contactați-l pe această adresă de e-mail (gethelp05@gmail.com) sau adăugați-l pe whatapp +2348147400259 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi veșnic recunoscător. Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere