vineri, 24 aprilie 2015

O femeie exceptionala

Stii..este ciudat..dar eu mereu am fost fascinata de femei.
Zic asta direct. De parca ar fi cel mai normal lucru din lume.

Rad.
Nu vreau sa ma explic. Nu vreau sa fiu inteleasa.
Mintea ma poarta prin locatii ascunse din memorie.

Dresurile ei. Picioarele ei perfecte.
Parfumul ei usor dulceag.
Privirea ei increzatoare si sexy.
Atingerea mainii ei delicate pe obrazul meu.
Acea rochie de culoarea vinului ce-i complimenta asa frumos pielea.
Si eu. Privind.
Dar oare am privit mereu?

Ma ascund des. Port haine masculine si nimic pe dedesubt.
Mi-ascund feminitatea pentru ca vreau sa ti-o simt pe a ta. Joc un rol.
Stiu ca whiskey-ul este o bautura tipic masculina.
Nu. Nu vreau vin. Nu atunci cand sunt cu tine.


Este o lume a barbatilor cu femei ce-i fascineaza mereu.
O lume de parfumuri, de semi-intuneric, fum prea gros si uneori prea mult vin.
Si in aceasta lume..uneori..apare cate o EA.
Te tocuri, cu dresuri ce-i vin ca o a doua piele.
Imbracata impecabil. Cea ce-si celebreaza feminitate ca forma cea mai exceptionala de putere.
Si cata dreptate are!

Ea deseori ma priveste. Ne intelegem din priviri.
Uneori se apropie. Se apleaca spre mine si-mi sopteste la ureche: Esti atat de frumoasa!
O privesc fix in ochi si ii zambesc. O ating subtil pe talie si-apoi imi retrag mana incet.
Este un limbaj non verbal intre doua femei ce se adora pe ele insine.
Ce se iubesc. Ce-si adora fiecare bucatica de carne. Ce stiu sa fie femei.Ce stiu ce inseamna asta.
Nu exista ura. Nu exista o competitie.
Ne purtam ranile cu mandrie. Am ajuns aici muncind.
Suntem ce suntem pentru ca meritam sa fim ceea ce suntem..si totusi.
Toti ce ne privesc sunt tensionati ca intr-o asteptare.
Vor sa ne atingem? Ah. Daca ar fi totul atat de superficial.

Stiti..ideea de arta? O femeie ce se iubeste pe ea mult.. este o opera de arta.
O nuanta. Ceva ce a evoluat individual.
Ceva format din defecte si calitati imbinate cu o perfectiune atat de originala.
Ceva atat de fascinant incat nu poate trai decat diferit. Altfel. Ca intr-un roman interzis.
Dar ea este atat de rara..

Spune-mi ce ai mai facut?
Zambesc...Ma simte deja diferita? Si eu o simt pe ea.
Este aceeasi si totusi mult mai..sexy.
Ah. Cat de dor mi-a fost de ea..Am cautat-o peste tot..Prin magazine..printre tocuri cui si mersuri hotarate. Printre nuante diferite de par matasos..Dar ea. Ea stie ce este.
-Si tu stii ce esti.
-Da.Asa este.Si eu stiu..N-as putea sa uit niciodata.

Ma gandesc des De ce femeilor le este frica sa fie femei.
Sa se adore enorm si rasfete si in acelasi timp sa fie puternice.
De ce considera..puterea ca fiind o calitate strict masculina. 
 Cand puterea este detasat cea mai sexy calitate din lume.

Nu cred ca am vazut femeie mai sexy ca cea ce ma priveste in ochi, isi plateste singura nota si apoi imi sopteste la ureche. Ai avut dreptate.Inca nu te-am uitat.

Este genul de femeie ce-si alege barbatii si ii are. Nu este niciodata aleasa de ei.
Ce-si traieste viata fara frica si are curajul si puterea de a trece peste orice.
Femeia inteligenta. Femeia citita. Femeia creativa. Femeia mereu altfel.

Femeia ce stie ca poate ucide cu niste cuvinte simple si ca apoi este perfect natural sa se rasfete cu un masaj doar pentru ea. Ce-si combina feminitatea si duritatea in cantitati perfecte.
Ce se defineste singura. Ce-si conduce propria sa viata.
Femeia fascinanta si puternica...un afrodisiac atat de puternic pentru orice barbat.
O seducatoare.

EA. Sa fie ea prima mea muza? Sunt eu muza ei?
Ne vedem una pe cealalta atunci cand ne privim in ochi.
Stiu..ca vorbim aceeasi limba. Simtim la fel si iubim viata.
Stiu..ca suntem femei. Femei puternice ce-si constientizeaza puterea.
Stiu..ca nu ne vom uri niciodata. Ca ne vom aprecia si admira puterea reciproc..
Si mai stiu..ca toate femeile ar trebui sa fie asa. Dar nu sunt.
Iar mie mi-a fost atat de dor de EA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu